[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

فارس بر سکوی سوم وودبال قهرمانی کشور، روزنامه شیراز نوین

مسابقات وودبال قهرمانی کشور با معرفی تیم‌های برتر در همدان به کار خود پایان داد و تیم فارس بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی شهر همدان و دانشگاه بوعلی سینا با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۲ استان برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند.
در پایان این مسابقات در رده تیمی بانوان کرمان قهرمان شد و تهران و کرمانشاه دوم و سوم شدند.
در رده انفرادی بانوان نیز نسرین عبداللهی از کرمان در رتبه نخست ایستاد، اسرا قدسی از قم و پرنیا کدخدازاده از قم دوم و سوم شدند.
در بخش آقایان نیز تیم کرمان قهرمان شد و سمنان و فارس دوم و سوم شدند.
در رده‌بندی انفرادی رده آقایان نیز محمدرضا فغانی از سمنان، علی جباری از کرمان و مهدی بزرگری از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند. مراسم اختتامیه مسابقات وودبال قهرمانی کشور با حضور حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف و سرپرست انجمن وودبال کشور، علی حقیقی، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، مؤمنی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه بوعلی همدان، صالح جهانگرد، رئیس هیئت گلف همدان و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد. 
در این مراسم به نفرات برتر رده‌های تیمی و انفرادی آقایان و همچنین نفرات برتر رده‌های تیمی و انفرادی بانوان، مدال قهرمانی اهدا و از این نفرات تقدیر شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی