[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اختلاف سلیقه طبیعی است، روزنامه شیراز نوین

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز گفت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که همه با هم هستیم، یکدل هستیم و اتحاد ملی داریم. اختلاف سلیقه بسیار طبیعی است، اما وحدت در اصول، یک اصل است. وی ادامه داد: همه این عزیزانی که در این راهپیمایی شرکت کرده اند، در اینکه خواهان ایران سربلند و ایران عزیز و مقتدر هستند، جای تردیدی ندارند. به گزارش ایرنا، او گفت:‌ هم‌اینک خط حرکت دشمن، در راستای تخریب خدمتگزاران مردم است و این در حالی است که مسئولان کشور به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند و در ایفای وظایف به ساعت کاری محدود نیستند.
آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان گفت:‌ دشمن می‌خواهد اعتماد بین ملت و مسئولان را از بین ببرد، اما یکی از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلیل آنها از مسئولان خدمتگزار است. امام جمعه موقت تهران اظهار داشت:‌ تلاش مسئولان برای کاهش آلام زلزله‌زدگان در خوی، نمونه ای از این تلاش‌های شبانه‌روزی است، اما برخی شروع به نق زدن می‌کنند؛ این روا نیست که افرادی کار کنند و افرادی نیز بی‌انصافانه تلاش‌ها را زیر سؤال ببرند.
وی اظهار داشت:‌ نمی‌گوییم نقد اشکال نکنید، ولی منصف باشید. تمام امکانات برای یاری مردم یک شهر زلزله‌زده بسیج شده است، اما برخی‌ها «لجن‌پراکنی» می‌کنند. آیت الله خاتمی گفت: یکی از پیام‌های حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که ما مسئولان خدمتگزارمان را دوست داریم و به آنها خسته نباشید می‌گوییم.
عضو فقهای شورای نگهبان اظهار داشت:‌ مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی اعلام کردند که این نظام اسلامی به جان ما بسته است و ما از این نظام اسلامی تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون حمایت خواهیم کرد. وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای کاهش میزان حضور مردم در راهپیمایی تلاش زیادی داشت،‌ التماس کرد و تهدید کرد که نیایید؛ اما مردم با حضور پرشور در راهپیمایی، عبادتی و رخدادی بزرگ را رقم زدند. آیت الله خاتمی با اشاره به جمعیت گسترده مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ گفت: این جمعیت در این خیابان و خیابان‌های اطراف، زبان حالشان این است که ما نظام اسلامی را می‌خواهیم و به نظام دینی‌مان عشق می‌ورزیم و تا پای جانمان پای  این پرچم الله اکبر ایستاده ایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی