[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

خودداری باشگاه استقلال از اعلام رقم قراردادها، روزنامه شیراز نوین

به گزارش تسنیم، در آخرین روزهای سال 1400 بود که پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس انجام شد و پس از سال‌ها حرف و حدیث، واگذاری استارت خورد و رسماً 10 درصد از سهام سرخابی‌ها به هواداران این تیم فروخته شد؛ اتفاقی که امید می‌رفت باعث شفافیت در دو باشگاه پُر هوادار تهرانی شود و الزامات بورس، ابهامات سرشار استقلال و پرسپولیس و اتفاقات آن را به «اتاق شیشه‌ای» وعده داده‌شده تبدیل کند و تمام دخل و خرج سرخابی‌ها اعلام شده و به اطلاع سهام‌دارانش برسد.
در گام اول، فروش 10 درصد سهام حدود 350 میلیارد تومان به حساب هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واریز کرد تا حداقل مشکلات یک سال‌ونیم اخیر این دو باشگاه با تکیه بر همین منابع مالی جمع‌ و‌ جور شود. هرچند آبی‌پوشان به طور کامل و سرخ‌ها بخش اعظمی از این پول را خرج کرده‌اند، اما حداقل الزام بورس به انتشار صورت‌های مالی، قرارداد بازیکنان و قراردادهای امضاشده در هر یک از باشگاه‌ها، اطلاعات زیادی را از فرآیند اقدامات هر دو باشگاه در اختیار هواداران قرار می‌داد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد در چند ماه اخیر بنا به دلایل نامعلوم در باشگاه استقلال کم‌رنگ شده است.
در حالی که فصل نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر در تاریخ 8 شهریورماه به پایان رسیده، باشگاه استقلال برخلاف رقیب خود هنوز ارقام قرارداد بازیکنان و کادرفنی برای فصل جدید را منتشر نکرده که دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست. ضمن اینکه رقم قرارداد روی پیراهن استقلال هم اگرچه اعلام شده، اما به صورت رسمی روی سایت بارگذاری نشده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی