[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

تصمیمی غافل‌گیرکننده در راه است، روزنامه شیراز نوین

ورزشگاه آزادی با توجه به وضعیت چمن و برنامه‌ریزی برای تعویض آن، امکان برگزاری بازی‌های پی در پی مسابقات لیگ برتر، آسیا و تیم ملی را ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی دو روز گذشته این خبر منتشر شد که ورزشگاه آزادی با توجه به بحث مرمت چمن آن به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده است امکان میزبانی از بازی‌های خانگی این دو تیم را ندارد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نامه‌ای به استقلال و پرسپولیس نداده است، بلکه در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده است امکان برگزاری بازی‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی با توجه به وضعیت چمن این ورزشگاه را ندارد. در این نامه درخواست شده است که برنامه سبک‌تری برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شود.
همچنین اشاره شده است که به یک‌باره تعطیلی لیگ برای نیم‌فصل دوم اعلام نشود و سپس بگویند چمن ورزشگاه زیر کشت برود؛ چراکه تعویض چمن نیاز به گذراندن تشریفات قانونی از جمله عقد قرارداد با پیمانکار دارد.
برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه آزادی به معضلی تبدیل شده است؛ چراکه بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس حاضر به برگزاری بازی‌های خانگی در خارج از تهران نیستند. زمانی که علی خطیر، سرپرست باشگاه استقلال برای بررسی وضعیت ورزشگاه بین‌المللی کیش به این شهر سفر کرد، جواد نکونام در نشست خبری خود گفت که خیلی زشت است استقلال برای بازی‌های خانگی به بیرون از تهران برود. بازیکنان این تیم هم پس از دیدار با هوادار تهران خواستار برگزاری بازی‌های خانگی‌شان در آزادی شدند و حتی اعلام کردند چمن وضعیت بهتری پیدا کرده است. باشگاه پرسپولیس هم در واکنش به این اتفاقات، ورزشگاه شهید کاظمی، محل برگزاری تمرینات سرخ‌پوشان را به‌عنوان یکی از ورزشگاه‌های خانگی خود معرفی کرده است.
از نامه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این‌طور برداشت می‌شود که اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس یکی دو هفته بازی‌های‌شان را در آزادی برگزار کردند، یکی دو هفته نیز جایی غیر از آزادی بازی کنند تا فشار کمتری به چمن وارد شود؛ تصمیمی که شاید برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس غافل‌گیرکننده باشد. حالا باید دید واکنش سازمان لیگ به این درخواست چیست و آیا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حاضر می‌شوند هر از گاهی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار کنند یا نه؟ ضمن اینکه، بهترین زمان برای زیر کشت رفتن چمن، اسفند ماه است و شاید پس از آن، استقلال و پرسپولیس باید ورزشگاه دیگری را انتخاب کنند که قطعاً حواشی خاص خودش را خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی