[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

ستار زارع: همچنان در گلزنی کم‌دقتیم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سرمربی تیم شیرازی به‌رغم کسب سومین پیروزی پیاپی در مسابقات خارج از خانه، اما همچنان معتقد است که تیمش در گلزنی بی‌دقت عمل می‌کند.
تیم فوتبال شهر راز شیراز در ادامه روند منظم اما غیرمعمول نتایج خود، باز هم پس از یک شکست خانگی، در یک بازی بیرون از خانه پیروز شد!
از هفته پنجم تا نهم، بازی‌های شهر راز به گونه‌ای پیش رفته که هرگز تیم‌های میزبان امتیازی به دست نیاورده‌اند! در حقیقت، در هر مسابقه‌ای که تیم شهر راز میزبان بوده، بازنده شده و در هر مسابقه‌ای که بیرون از خانه انجام داده به پیروزی رسیده؛ بنابراین در جدول رده‌بندی مسابقاتِ خارج از خانه تیم‌ها، شهر راز با کسب سه پیروزی، دو تساوی و بدون شکست، با 11 امتیاز بهترین تیم مسابقات محسوب می‌شود. هرچند عملکرد ضعیف در بازی‌های خانگی(یک پیروزی، یک تساوی، دو شکست و فقط 4 امتیاز) باعث شده این تیم در جدول اصلی، رتبه‌ای بهتر از ششم نداشته باشد. شهر راز در بازی اخیر خود، روز جمعه در شهر آستارا به مصاف تیم خوشه طلایی رفت؛ تیمی که قبلاً به نام ساوه و به تازگی به نام شهر اردبیل در مسابقات حضور دارد، اما بازی‌های خانگی خود را در شهر مرزی استان گیلان برگزار می‌کند.
در این مسابقه شهر راز در دقایق پایانی با گل روح‌الله صفویان‌پور، بازیکن تعویضی خود به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد.
سرمربی شهر راز در خصوص این مسابقه گفت: ما به خوبی می‌دانستیم که چه بازی دشواری پیش رو داریم؛ درست است که خوشه طلایی در بازی قبلی خود 5 گل دریافت کرده بود، اما ما کاری به آن بازی نداشتیم و اطمینان داشتیم خوشه طلایی در مقابل ما تیمی متفاوت خواهد بود.
ستار زارع افزود: خوشحالم که در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم، اما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. متأسفانه عدم تمرکز و دقت کافی، همچنان مشکل ما در فاز تهاجمی محسوب می‌شود؛ باید سعی کنیم این نقطه ضعف را برطرف کنیم تا در بازی‌های آینده، راحت‌تر به گل و پیروزی برسیم.
وی در خصوص کیفیت فنی تیم خوشه طلایی نیز گفت: ما بازی‌های این تیم را کاملاً آنالیز کرده بودیم و مشخص بود که تیم خیلی خوبی است؛ روی نقاط ضعف و قوت آنها در طول هفته کار کردیم و خدا را شکر که به نتیجه هم رسیدیم. لازم به ذکر است که تیم فوتبال شهر راز در هفته دهم رقابت‌ها باید روز پنجشنبه 11 آبان در شیراز به مصاف نفت و گاز گچساران برود؛ یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این فصل که در 9 بازی گذشته تنها یک شکست را تجربه کرده؛ شکستی که اتفاقاً در شیراز و در آخرین دقیقه مسابقه با فجر شهید سپاسی رقم خورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی