[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

دکترین توسعه صنعت را دنبال می‌کنیم ، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر
میز خدمت شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار و مسائل و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی بررسی و رسیدگی شد.
در این برنامه که در ساختمان مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز برگزار شد، صنعتگران و فعالان تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مشکلات خود را در بخش‌های دریافت تسهیلات بانکی، تأمین مواد اولیه، مشکلات گمرکی و ترخیص کالا، مسائل مربوط به قوانین کار و تأمین اجتماعی، معافیت‌های مالیاتی، تأمین زیرساخت‌ها، مطالبات مالی از نهادها و شرکت‌های دولتی مطرح کردند و نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز ضمن بررسی درخواست‌های صنعتگران، مسائل آنها را پیگیری کردند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه میز خدمت در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از ابتدای سال گذشته راه‌اندازی شده است، گفت: در این مدت حدود ۳۵ برنامه مختلف میز خدمت با حضور استاندار فارس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و رئیس کل، دادستان و معاونان دادگستری، نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار و مشکلات صنعتگران رسیدگی شده است.
سیدمصطفی هاشمی با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در راستای برنامه‌های دولت مردمی و به منظور ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخ‌گویی به مطالبات انجام می‌شود، گفت: کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات و پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی در دولت سیزدهم یک اولویت است که ما در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به صورت مستمر و مداوم خود را مکلف به انجام آن می‌دانیم. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه گزارشی از طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی این شرکت با هدف ظرفیت‌سازی برای استقرار واحد‌های تولیدی، صنعتی، صنفی و کارگاهی در کلان‌شهر شیراز ارائه داد و گفت: طرح‌های توسعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز پس از ۸ سال اجرایی شد و فاز عملیاتی به منظور اجرای زیرساخت‌ها در فاز اراضی به مساحت افزون بر ۳۳ هکتار در دستور کار قرار گرفته و تا سه ماه آینده آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.
هاشمی همچنین با اشاره به مشارکت این شرکت با مجتمع اقتصادی کمیته امداد برای ایجاد شهرک تخصصی صنفی شیراز گفت: این شهرک صنعتی در اراضی به مساحت ۹۷ هکتار احداث و بستر مناسبی برای استقرار واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و اصناف مزاحم شهری فراهم می‌شود. وی افزود: ایجاد شهرک صنعتی جدید در مرکز استان نیز پس از 12 سال انجام می‌شود.
همچنین نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به صورت میدانی از یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز که در زمینه تولید و ماشین‌آلات راه‌سـازی و معـدنـی فعالیت می‌کند، بازدید کردند و به بررسی مشکلات این واحد 
پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی