[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

یهودیان شیراز جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند، روزنامه شیراز نوین

همزمان با نقاط مختلف کشورمان، تجمع یهودیان شیراز علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار شد که در این تجمع بر این نکته تأکید شد که حساب یهودی‌ها از صهیونیست‌ها جداست.
به گزارش ایسنا، هم‌زمان با شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه و یزد تجمع یهودیان شیراز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه روز ۸ آبان‌ماه در کنیسه ربیع‌زاده شیراز برگزار شد.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز در حاشیه این مراسم گفت: امروز تجمعی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جنگ غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها برگزار کردیم و بیانیه‌ای هم در محکومیت این جنایات صادر کردیم. امیرعلا سالاری با تأکید بر اینکه حساب یهودی‌ها از صهیونیست‌ها جداست، افزود: امروز در اینجا جمع شدیم تا تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب داشته باشیم و هرگونه اعمال تروریستی را محکوم کنیم. وی با یادآوری اینکه این مراسم با اقامه نماز صبحگاهی آغاز شد، گفت: این برنامه به صورت هم‌زمان در اصفهان، تهران، کرمانشاه، یزد و شیراز برگزار شده است. رئیس انجمن کلیمیان شیراز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رژیم غاصبی است که فلسطین را اشغال کرده، گفت: ما یهودیان این کار که فلسطینی‌ها را از خانه خود بیرون کرده‌اند، محکوم می‌کنیم و هیچ‌گونه حمایتی از این اعمال شنیع نداریم. وی با تأکید بر اینکه بی‌شک یهودیان ایران و تمام یهودیان دنیا کشتار کودکان و زنان بی‌پناه را محکوم می‌کنند، افزود: به خصوص جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم می‌کنیم؛ چراکه این جنایت قلب همه مردم را به درد آورد.
سالاری با بیان اینکه آوارگی کودکان فلسطین در خیابان اشک در چشمان همه ما جاری کرده است، گفت: امروز جمع شده‌ایم تا اعلام همبستگی به فلسطینیان داشته باشیم و از آنان حمایت کنیم و خواستار آتش‌بس فوری هستیم. وی با تصریح اینکه درخواست ارسال مواد غذایی و سوخت و دارو به مردم غزه داریم، گفت: در این زمینه فراخوانی ارسال کردیم و در حال حاضر کمک‌های مردمی آماده است و منتظریم تا مسیر انتقال این کمک‌های یهودیان ایران به مردم غزه باز شود.
دبیرکل انجمن کلیمیان شیراز نیز گفت: این مراسم با توجه به وقایع اخیر نوار غزه به همت انجمن کلیمیان شیراز و شورای روحانیت‌ آنها برگزار شده است تا جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم. امین دوستان تأکید کرد: مسلماً در هر دین توحیدی قتل و کشتار محکوم و گناه است و یکی از دستورات اکید و اولیه دین یهودیت این است که هم‌نوع خودت را دوست بدار. این یک بحث ماجراست که ما را الزام به حضور در چنین تجمعی کرده است، اما هدف اصلی ما از برگزاری این تجمع آن است که نشان دهیم یهودیت به عنوان یک دین الهی از صهیونیسم به عنوان یک نظام سیاسی کاملاً جداست.
وی بیان کرد: برخی متأسفانه این دو را به همدیگر نزدیک می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود که رژیم صهیونیستی بخواهد مظلوم‌نمایی کند و با یک چهره حق به جانب ماجرا را به شکلی نشان دهد که مشکل در فلسطین مذهب است؛ در صورتی که چنین نیست.
دبیرکل انجمن کلیمیان شیراز تأکید کرد: باید نشان دهیم وقایع فلسطین و غزه مذهبی نیست، بلکه مشکل زیاده‌خواهی، غصب و اشغال یک سرزمین توسط یک نظام سیاسی صهیونیستی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی