[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

استاندار فارس: درصدی از منابع پرداختی به بیمه‌ها به استان‌ها واگذار شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان‌ها در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم درصدی از منابع پرداختی به بیمه‌ها و محل مصارف آنها به استان‌ها واگذار شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار با قمصریان، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در شیراز، به دغدغه دیرینه و همیشگی خود در خصوص کاهش تصادفات و حوادث ناشی از آن اشاره کرد و گفت: از دیرباز در دستگاه‌های مختلف پیگیر مسائل مرتبط با کاهش تصادفات بودم؛ لذا پیشنهاد می‌شود درصدی از منابع پرداختی به بیمه‌ها و محل مصارف آنها به استان‌ها واگذار شود.
استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان‌ها تأکید کرد و افزود: در این حوزه نیازمند تصمیمات تأثیرگذار و بنیادین هستیم؛ برخی اقدامات در مجموع باعث افزایش هزینه نمی‌شود، اما آمارها را کاهشی خواهد کرد. اگر این اختیار به استان واگذار شود که ۱۰ - ۲۰ درصد هزینه‌ای که بیمه انجام می‌دهد صرف اقدامات مورد نظر شورای ترافیک کاهش تصادفات شود، قطعاً نتایج ارزشمندی خواهد داشت.
ایمانیه اظهار کرد: شورای عالی کاهش تصادفات باید فعال‌تر شود و این مهم با فراهم شدن زمینه‌های آن توسط دستگاه‌های مشارکت‌کننده میسر می‌شود.
وی به رفع بیش از یکصد نقطه حادثه‌خیز در استان اشاره کرد و گفت: در زمینه کاهش تصادفات و کاهش خسارت‌های بدنی و مالی باید همه دست به دست هم دهیم و هرکدام به سهم خود گوشه‌ای از مسائل را رفع کنیم؛ استان فارس در این زمینه آماده همکاری و همراهی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی