[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

موفقیت در عملیات شناسایی و کشف قاچاق در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:
موفقیت در عملیات شناسایی و کشف قاچاق در شیراز 

سردار حبیبی: انواع قطعات موتور قایق خارجی قاچاق در بازرسی از یک سوله در شیراز کشف شد 

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع قطعات موتور قایق خارجی قاچاق به ارزش 450میلیارد ریال در بازرسی از یک سوله در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد. 
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز سه‌شنبه مأموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری قطعات موتور قایق قاچاق در یک سوله در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک فروند جت اسکی، 40 عدد موتور و گیربکس قایق، ۱۷ عدد پروانه موتور، 19 عدد پوسته گیربکس، ۳۵ عدد فرایول گیربکس، ۲۲ عدد میلنگ موتور قایق، ۱۶ عدد جک پایه گیربکس و ۲۲ عدد قاب یدک فلزی خارجی قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 450 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
سردار حبیبی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی