[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

استکبارستیزی تا کشورهای غربی رسیده است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه دیروز شیراز گفت: امروز شاهد حمایت‌های جهانی جمعیت‌های انبوه از مردم مظلوم فلسطین هستیم که در دل کشورهای استکباری شکل گرفته و این استکبارستیزی مایه افتخار است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی از جلوداران نظم نوین جهان است و در این نظم جهانی امت اسلامی جایگاهی متفاوت خواهند داشت که از هم‌اکنون خود را نشان می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در فارس ادامه داد: صبر و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی از نکات درس‌آموز امروز است؛ در روزهای گذشته ۱۸هزار تن مواد منفجره بر سر مردم مظلوم این باریکه فرو ریخته شده که قدرت انفجار بیشتری از بمب اتمی انداخته‌شده بر هیروشیما دارد.
وی ادامه داد: ایستادگی جوانان ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهان درس داد و امروز الگوی رزمندگان حماس در برابر صهیونیسم است.
دژکام اظهار کرد: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی یک جریان است که از زمان انقلاب اسلامی آغاز شد و اکنون نیز ادامه دارد.
وی ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان‌ماه و مبارزه با استکبار جهانی، گفت: دشمن گمان می‌کرد در میان نسل امروز کسی ادامه‌دهنده راه انقلاب اسلامی نیست، اما جوانان و نوجوانان سرفراز ایرانی و شیرازی بصیرت و آگاهی خود را نشان داده و همراهی خود را با این آرمان‌ها و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.
دژکام خطاب به دانش‌آموزان حاضر در نمازجمعه دیروز شیراز گفت: شما در ادامه راه همه شهدای دانش‌آموز هستید که رفتند تا اسلام ببالد و سربلند باشد و امروز با آنها تجدید میثاق میکنیم.
تحقق نقشه مهندسی فرهنگی فارس نیاز به آموزش و بازآموزی بیشتری دارد
نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به روز فرهنگ عمومی در هفته پیش رو، بیان کرد: ایرانیان همیشه به فرهنگ خود شناخته شده‌اند و شیراز به فرموده رهبر معظم انقلاب در قله فرهنگ قرار دارد.
وی افزود: فرهنگ هم باید نسل به نسل منتقل شود و هم رشدپذیر است و باید ارتقا یابد؛ افتخار به فرهنگ گذشته کافی نیست و ما باید ادامه فرهنگی حافظ و سعدی‌ها باشیم.
امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه اکنون نزدیک به ۲ سال از اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی فارس می‌گذرد، اذعان کرد: تحقق این نقشه چنانکه باید مورد توجه قرار نگرفته است.
دژکام ادامه داد: مسئولان، فعالان و سازمان‌های مردم نهاد فرهنگی باید دستیابی به نتیجه این سند را دنبال کنند و ضعف‌ها را شناسایی کنند.
وی عنوان کرد: اجرای نقشه مهندسی فرهنگی فارس نیازمند آموزش و بازآموزی بیشتری است و از مسئولان می‌خواهم تا با جدیت آن را دنبال کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی