[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

عضویت ۱۴۰هزار عضو جوان در هلال‌احمر فارس، روزنامه شیراز نوین

عضویت 140هزار عضو جوان در هلال‌احمر فارس

در هفت‌ماهه نخست سال جاری 140هزار جوان به عضویت داوطلبانه هلال احمر فارس درآمدند. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، معاون امور جوانان این جمعیت از عضویت داوطلبانه 140هزار جوان استان فارسی در کانون‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب و جوانان طی هفت ماه گذشته خبر داد. مهدی فیروزه با اشاره به اجرای 22 طرح جوان‌محور از سوی این معاونت در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی، اجرای طرح کاشت 10هزار اصله نهال، برگزاری طرح شوق رویش با رویکرد برنامه‌های تابستانه و اوقات فراغت و همچنین آموزش کمک‌های اولیه به دختران سن 25 تا 35 سال در قالب طرح یاس از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به شمار می‌آید. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری اردوهای آموزشی، امدادی و فرهنگی را یکی از ابزار‌های مهم جهت جذب جوانان دانست و تشریح کرد: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس طی هفت ماه یاد شده با اجرای 12 مرحله اردوی استانی و کشوری از قبیل اردوی کارآفرینی برای دختران طرح یاس و دبیران کانون آزاد، اردوی دادرس پیشرفته برای اعضای جوانان و برگزاری المپیاد آماده کشوری به میزبانی جمعیت هلال احمر استان فارس نقش بسزایی را در توسعه خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایفا نموده است. 
فیروزه با اشاره به اهداف این نهاد بین‌المللی نظیر برقراری صلح و تفاهم و دوستی میان ملت‌ها، تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ‌گونه تبعیض میان آنها گفت: جوانان عزیز در جمعیت هلال احمر، با فراگیری این آموزش‌ها در تلاش‌اند تا در راستای هدف‌های الهی- انسانی گام بردارند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی