[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مادران شیرده ۳۳۰ لیتر شیر به بانک شیر اهدا کردند ، روزنامه شیراز نوین

مدیر بانک شیر مادر اعلام کرد: 
مادران شیرده ۳۳۰ لیتر شیر
 به بانک شیر اهدا کردند 

* مادرانی که نوزاد شیرخوار کمتر از یک سال دارند و شیر آنها اضافه است، پس از بررسی‌‌ها و آزمایش‌‌های تخصصی سلامت برای اطمینان از نداشتن بیماری‌هایی مانند HIV، هپاتیت و سایر عفونت‌ها، می‌توانند شیر اضافه خود را به بانک شیر مادر اهدا کنند
مادران اهداکننده شیر، ۳۳۰ لیتر شیر به بانک شیر مادر آموزشی درمانی حضرت زینب(س) اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، مدیر این مرکز با اشاره به اینکه در تمام دنیا مادرانی هستند که با انسان‌دوستی و نیت انجام کار نیک و خیر، اقدام به اهدای شیر مازاد خود به بانک شیر مادر می‌کنند تا برای تغذیه نوزادان نارس و بیمار استفاده شود، گفت: به همت مادران اهداکننده شیر، از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۰ لیتر شیر به بانک شیر مادر آموزشی درمانی حضرت زینب(س) ارسال شده است.
«سهیلا رفیعی» افزود: این میزان شیر اهدایی از سوی مادران اهداکننده به بانک شیر موجب تغذیه 372 نوزاد نارس و نیازمند شیر شده است.
او با تأکید بر ایجاد فرهنگ اهدای شیر با نیت نذر سلامت از سوی مادران، افزود: مادرانی که نوزاد شیرخوار کمتر از یک سال دارند و شیر آنها اضافه است، پس از بررسی‌‌ها و آزمایش‌‌های تخصصی سلامت برای اطمینان از نداشتن بیماری‌هایی مانند HIV، هپاتیت و سایر عفونت‌‌ها، می‌توانند شیر اضافه خود را به بانک شیر مادر اهدا کنند.
مدیر بیمارستان حضرت زینب(س) اضافه کرد: امروزه بانک‌های شیر مادران جزئی از نظام سلامت کشور به شمار می‌رود و جمع‌‌آوری شیرهای مازاد مادران شیرده، پاستوریزه کردن این شیرها و در نهایت رساندن شیرهای اهدایی به مصرف نوزادان نارس و محروم، از خدمات بانک شیر این مرکز محسوب می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی