[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تکلیف ما اشتغال‌زایی در محلات است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، دو خانه احسان در محله لپویی و زرقان برای فعالیت گروه‌های جهادی با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فارس، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و شهردار شهرستان زرقان و امام‌جمعه و بخشدار لپویی افتتاح شد.
حسین پورنورعلی مدیرکل ستاد اجرایی فارس در این مراسم گفت: طی سال جاری هفت خانه احسان جدید در استان فارس افتتاح شده است که ۲ خانه احسان آن در محله لپویی و زرقان به بهره‌برداری رسید.
او بیان کرد: هدف از راه‌اندازی خانه‌های احسان در سطح استان، توانمندسازی محلات با محوریت اشتغال‌زایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.
پورنورعلی، تربیت و آموزش نسل جوان در این مناطق و انجام اقدامات فرهنگی را از دیگر خدمات خانه احسان مطرح کرد که باید منجر به شکل‌گیری گروه‌های جهادی و فعال بیشتر در زمینه فرهنگی شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان فارس ادامه داد: در طرح خانه احسان، حمایت‌های ویژه‌ای در قالب قرارگاه ۱۱۰ محله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ساکنان مناطق محروم انجام می‌گیرد تا با کمک گروه‌های جهادی در این مناطق به نیازمندان و آسیب‌های اجتماعی رسیدگی شود. او ادامه داد: کمبود‌های محلات توسط خانه احسان‌ها شناسایی می‌شود و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی