[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مسکن ملی در پهنه صدرا عملی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به بررسی موضوعات مختلف از جمله آمایش آب استان و تأمین زمین جهت پروژه‌های نهضت ملی جهش مسکن اختصاص داشت.به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، شنبه شب به ریاست دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار و با حضور سایر اعضا در استانداری فارس برگزار شد.
استاندار فارس در پایان این جلسه با اشاره به تشکیل ۱۰ جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری، گفت: در جلسه‌ای که با دکتر منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان او داشتیم، موافقت کردند بخشی از مباحث مرتبط با کمبود آب و خشک‌سالی در استان را مشروط به انجام مطالعات در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه تدبیر کنند. نماینده عالی دولت در فارس، اشتغال را یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان عنوان کرد و گفت: در این جلسه، بندها وتبصره‌ها مربوط به اشتغال‌های خرد می‌باشد که جزئیات آن را برای بررسی به زیرگروه‌های مربوطه واگذار کردیم.
رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، الحاق برخی زمین‌ها به شهرها را از دیگر مصوبات جلسه شورای برنامه‌ریزی فارس عنوان کرد و گفت: در این جلسه ۱۲ پروژه مرتبط با نهضت ملی جهش مسکن و تأمین زمین آن مصوب شد که با برآوردهای انجام شده، مسکن ۸۰هزار نفر از شهروندان از این طریق تأمین می‌شود.
وی در پایان با اشاره بر اینکه این الحاق مربوط به شهرستان شیراز و سایر شهرهای استان، بنا به نیاز آنها بوده است، افزود: با دستور رئیس‌جمهور در دومین سفر به استان فارس، مسئله زمین‌های شرق صدرا در دست حل شدن است و مراحل نهایی خود را طی می‌کند که با تحقق آن بیش از ۹۰ درصد زمین برای نهضت ملی جهش مسکن در فارس تأمین 
می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی