[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مهم‌ترین سرمایه نیروی انسانی است، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز، از پیشبرد پروژه‌های کوچک و کلان به همت کارکنان این مجموعه در سطح کلان‌شهر شیراز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز، علی حسین عباسی در سالروز تأسیس این مجموعه خدمتگزار اظهار داشت: سازمان عمران شهرداری شیراز در سال 1367 بر اساس اساسنامه وزارت کشور به عنوان اولین سازمان عمران در کشور تأسیس شد. او با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری شیراز یک ارگان اجرایی بسیار قوی و مجهز است که همواره مدیریت شهری را در امر آبادانی شیراز یاری کرده، اظهار داشت: طیف گسترده‌ای از پروژه‌های راه‌سازی، پل‌سازی، آسفالت و احداث تقاطع‌ها به وسیله کارکنان سخت‌کوش و متخصص این مجموعه انجام شده است. عباسی با اشاره به این موضوع که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری را می‌توان بازوی اجرایی توانمند شهرداری شیراز دانست، افزود: این مجموعه با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارد، در زمره یکی از توانمندترین مجری پروژه‌های عمرانی قرار می‌گیرد که همواره آماده انجام انواع پروژه‌های عمرانی، راه‌سازی، پل‌سازی، آسفالت و... می‌باشد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنانش به امکانات این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: دو معدن دوکوهک و چکاب کفترک، سیستم‌های سنگ‌شکن تولید مصالح دانه‌بندی شده، مجتمع تولید آسفالت کفترک، کارگاه تولید بتن والفجر، واحد موتوری سازمان با در اختیار داشتن 207 دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی سنگین و سبک و برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات حفاری از امکانات اصلی این سازمان هستند. این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به برخی از پروژه‌هایی که توسط سازمان اجرا شده اشاره کرد و افزود: تقاطع غیرهم‌سطح چهارراه زرگری، تقاطع غیرهم‌سطح دانشجو، بلوار سرداران، تقاطع غیرهم‌سطح سرداران، نصر، تقاطع غیرهم‌سطح پاسداران، 45متری دولت، 45متری دولت از نواب صفوی تا ابوذر غفاری، 60متری ده‌پیاله، تقاطع غیرهم‌سطح احمد بن موسی(ع)، تقاطع غیرهم‌سطح امام حسن مجتبی(ع)، تقاطع غیرهم‌سطح میرزای شیرازی، گلدشت حافظ، تقاطع غیرهم‌سطح چمران، تقاطع غیرهم‌سطح رحمت- باهنر، تقاطع غیرهم‌سطح ریشمک، تقاطع غیرهم‌سطح رضوان، 35 متری ورزشگاه میانرود، 45متری فرزانگان، بلوار رحمت، تقاطع معلم و بزرگ‌راه آرین، تعدادی از پروژه‌هایی است که در گذشته به همت سازمان عمران شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسیده است. عباسی در ادامه به پروژه‌های جاری سازمان عمران اشاره کرد و بیان داشت: بزرگ‌راه شهید استوار، پروژه جام جم (شهید قاسم سلیمانی)، مقاوم‌سازی بزرگ‌راه مهندسین، جهش آسفالت، پردیس سینماییی تارخ، دوربرگردان اردیبهشت، تقاطع قائم- رحمت، مجتمع تولیدی کفترک و دوکوهک، ایستگاه A3 قطار شهری، ترمینال سعدی، دیوارگذاری رودکی، پروژه شهید فرصتیان، پل مهدی‌آباد، دیوارگذاری میانرود، سیل‌بند سعدی، تعریض پل سلمان فارسی ، ایستگاه رازی، باغ جنت ساختمان بنیاد، تکمیل ساختمان اداری و احداث سوله انباری شهرداری، سایت خرمشکوه، احداث و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی گویم، طراحی پروژه جام جم (شهید قاسم سلیمانی)، تملک و احداث بلوار شهرک صادقیه به اتحاد از پروژه‌های جاری سازمان عمران شهرداری شیراز هستند که یکی پس از دیگری در آینده به بهره‌برداری خواهند رسید. او در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: امید است با گسترش مأموریت‌های سازمان و ورود آن به عرصه بازآفرینی فضاهای شهری، شاهد تحولات مناسبی در رابطه با بازسازی، بهسازی و نوسازی بافت قدیم شهر و فضاهای دیگر شهرمان باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی