[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رخ‌نمایی صنایع اشتغال‌زا در شیراز، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: صنایع مختلف با حضور در نمایشگاه بین‌المللی فارس توان تولیدی خود را به نمایش درمی‌آورند و در خلال آن می‌توانند به توسعه صادرات مبادرت نمایند. به گفته نهاوندی، تقویم نمایشگاهی فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی تا پایان سال مملو از برگزاری رویدادهای تولیدمحور است. او افزود: دهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی سنگ‌های تزیینی، تجهیزات سنگبری و ماشین‌آلات وابسته به همراه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از دیروز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
نهاوندی افزود: تأسیسات ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه ساختمان است که نقش بسیار مؤثری در این صنعت ایفا می‌کند.
او با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از سطح کیفی و کمی بسیار مناسب برخوردارند، ادامه داد: در نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: ۳۴ شرکت نیز از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و سنگ‌های تزیینی حضور پیدا کردند.
دکتر نهاوندی گفت: این عناوین نمایشگاهی در مساحت 9هزار مربعی سالن‌های حافظ، بهار و نرگس برپا شده است.
او گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌ها و دانش روز در حوزه ساختمان، تأسیسات، معدن و صنایع معدنی است. 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه بیست و ششم آبان‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید 
کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی