[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

امیدواری فارس به کسب سکوی نخست کشور، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش 
شیراز در انتهای هفته جاری میزبان مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و در رشته فرنگی خواهند بود.
مسئول هیئت کشتی استان فارس در این ارتباط گفت: 33 تیم در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند که نفرات برتر 5 وزن اول روز پنجشنبه 25 آبان و 5 وزن دوم نیز روز جمعه مشخص خواهند شد.
ساسان خوبیاری در خصوص میزبانی شیراز عنوان کرد: شهر شیراز همیشه از میزبانی‌هایی که انجام داده سربلنده آمده و این‌بار نیز می‌خواهیم میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم تا نام شیراز مانند گذشته بدرخشد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار می‌شود، افزود: این رقابت‌ها در سه تشک برگزار می‌شود که با همکاری هیئت تکواندو، سالن ورزشی این رشته در مجموعه ورزشی شهید دستغیب در اختیار کشتی قرار می‌گیرد و به‌عنوان سالن گرم برای ورزشکاران استفاده می‌شود؛ قرار است این دو سالن با یک تونل به یکدیگر وصل شوند تا ورزشکاران از سالن گرم مستقیماً به سالن مسابقات وارد و خارج شوند.
خوبیاری از احتمال حضور دو تیم به نام استان فارس در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: با توجه به کمیت و کیفیت بالای کشتی‌گیران جوان استان فارس، تلاش می‌کنیم دو تیم در مسابقات داشته باشیم. مسابقات انتخابی نیز هفته گذشته برگزار شده و با اردویی که برگزار کرده‌ایم، امیدوار هستیم که تمام نفراتمان سرحال و قبراق به این مسابقات برسند.
متولی کشتی فارس ابراز امیدورای کرد که تیم فارس در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و افزود: تیم جوانان استان ما سال گذشته توانست پس از چند سال، دوباره روی سکو برگردد و عنوان سوم کشور را کسب کند.، اما امسال تلاش می‌کنیم که حتماً سکوی اول نصیبمان شود.
وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این میزبانی یاور هیئت کشتی بوده و هستند، درباره تمهیدات این هیئت برای میزبانی از رقابت‌ها نیز گفت: همکاران من در هیئت به طور مداوم مشغول برنامه‌ریزی برای میزبانی هرچه بهتر از مسابقات هستند. محل اقامت تیم‌ها و عوامل اجرایی و میهمانانی که از فدراسیون می‌آیند انجام شده و امیدواریم با یک برنامه‌ریزی منسجم، چه از لحاظ نحوه میزبانی و چه از لحاظ عملکرد ورزشکارانمان، سربلند از این مسابقات خارج شویم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی