[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

مدیر بیمارستان شفا غزه: اجساد را در داخل بیمارستان دفن می‌کنیم، روزنامه شیراز نوین


مدیر مجتمع پزشکی الشفا با اشاره به تداوم محاصره این بیمارستان توسط نیروهای صهیونیستی، تأکید کرد که در معرض نسل‌کشی قرار داریم.
به گزارش روز جمعه ایرنا، مدیر مجتمع پزشکی الشفا در گفت با الجزیره گفت: ما در معرض نسل‌کشی قرار داریم و در هر دقیقه شهید می‌دهیم. وضعیت بسیار دردناک است و چیزی به جز مرگ و اجساد وجود ندارد و رژیم صهیونیستی همچنان بیمارستان را محاصره کرده است. ما یک داروخانه بزرگ داریم، اما رژیم صهیونیستی از ورود به آنجا ممانعت می‌کند.
وی تأکید کرد: نیروهای ارتش صهیونیستی در آزادی کامل داخل بیمارستان حرکت می‌کنند و این مسئله هرگونه مقاومت در داخل مجتمع پزشکی را رد می‌کند. میزان آب ‌و غذایی که رژیم صهیونیستی اجازه داد وارد بیمارستان شود، تنها برای ۲۰۰ نفر است؛ این در حالی است که تقریباً 7هزار نفر در بیمارستان حضور دارند. مدیر بیمارستان شفا افزود: نوزادان نارس با خطر روبه‌رو هستند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زنده بمانند. ما همچنان به دفن اجساد شهدا در مقبره‌ای که در داخل بیمارستان حفر کردیم، ادامه می‌دهیم. رژیم صهیونیستی درخواست ما برای فراهم کردن سوخت و انتقال مجروحان به بیرون از بیمارستان را نادیده گرفت. مایه ننگ است که مجروحان به دلیل نبود مکانی برای درمان جان بدهند. ما به نیازهای اساسی زندگی و ایجاد راهی امن برای انتقال بیماران نیاز داریم. وی گفت: بیمارستان به یک زندان بزرگ تبدل شده و افراد داخل آن در معرض مرگ دسته‌جمعی هستند. آواره‌ها راه‌های بیمارستان را پر کرده‌اند و در ساختمان‌های مختلفی پراکنده شده‌اند. به دلیل نداشتن قدرت فراهم کردن دارو، موارد بیماری هر روز در حال افزایش است و به همین دلیل موارد مرگ نیز در حال افزایش است. بیماران در برابر چشم جهانیان در حال جان دادن هستند و این یک جنایت جنگی است. به جهانیان اعلام می‌کنیم که سازمان‌‌های بین‌المللی هیچ چیزی به ما ندادند. ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود سلاح در بیمارستان صحت ندارد و از رژیم صهیونیستی می‌خواهیم که بیماران، آواره‌ها و ‌کادر پزشکی را آزار ندهد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی