[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اجرای لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در بلوار اتوبوسرانی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 9 شیراز خبر داد:
اجرای لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در بلوار اتوبوسرانی


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، رستم‌زاده شهردار منطقه 9 عنوان نمود: به منظور رفع مشکلات شهروندان در زمان بارندگی و آب‌گرفتگی‌های سطحی معابر، عملیات لوله‌گذاری و دفع و هدایت آب‌های سطحی در بلوار اتوبوسرانی در حال انجام است.
وی افزود: هدف از انجام پروژه‌های عملیاتی دفع و هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر این محدوده‌ها می‌باشد.
مدیر منطقه با بیان اینکه لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی از جمله برنامه‌هایی است که با هدف جلوگیری از ناملایمات بصری شهر و کاهش خطرات احتمالی در دستور کار قرار داده شده است، ادامه داد: این لوله‌گذاری به منظور دفع آب‌های سطحی از بلوار اتوبوسرانی و انتقال آن به رودخانه چنار راهدار در حال انجام است. بر اساس این گزارش، پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی با اعتبار 130میلیارد ریال و به متراژ 570 متر طول در محدوده شهرداری منطقه ۹ شیراز در حال اجراست و اجرای عملیات لوله‌گذاری برای هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی و کارشناسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه برنامه‌ریزی و هماهنگ شده است که برای این منظور در سال جاری چندین عملیات لوله‌گذاری در نقاط مختلف سطح منطقه ۹ توسط این شهرداری شروع به کار و پیشرفت کرده و تعدادی از آنها در مراحل پایانی به سر می‌برد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی