[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

دعوت شهردار کلان‌شهر شیراز از مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، روزنامه شیراز نوین

دعوت شهردار کلان‌شهر شیراز از مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

شهردار کلان‌شهر شیراز با صدور پیامی شهروندان «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» را به حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با صدور پیامی شهروندان «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» را به حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام امام راحل عظیم‌الشأن(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و پیش‌بینی راهپیمایی وحدت‌بخش مسلمین برای مقابله بی‌امان با زیاده‌خواهی‌های رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل کاری توأم باتدبیر بود و اصرار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نابودی هرچه سریع‌تر رژیم اشغالگر قدس به‌عنوان غده سرطانی جهان اسلام بدون حکمت نبوده و مصلحت کشورهای منطقه و صلح و آرامش پایدار خاورمیانه بحرانی را در آن دیده‌اند. بیت‌المقدس به‌عنوان قبله اول مسلمین باید از چنگال جرثومه فساد و تباهی یعنی رژیم کودک‌کش اسرائیل آزاد گردد؛ چراکه چنین رژیم سفاک با همدستی و حمایت آمریکای جنایتکار در ماه‌های اخیر ده‌هزار نفر از مردم بی‌پناه فلسطین به‌ویژه هزاران نفر از زنان و کودکان بی‌گناه غزه را به شهادت رسانده و در طی ده‌ها سال جرم و جنایت خود خون صدها هزار فلسطینی مظلوم را بر زمین ریخته و آنان را از خانه و کاشانه خود دور کرده است. حمله اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از سرداران سپاه و مستشاران نظامی کشورمان در دمشق سوریه نیز قطعاً آخرین جنایت این رژیم درمانده و مستأصل از جبهه مقاومت و فرزندان حزب‌الله نبوده و نیست که به حول و قوه الهی انتقام سختی از جرم و جنایاتشان خواهیم گرفت.
این‌جانب از عموم شهروندان شریف و ولایت‌مدار شیرازی و آحاد کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری شیراز دعوت می‌کنم تا همراه و همدوش با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جمعه این هفته ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل خبیث فریادهای دشمن‌شکن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بر سرشان فرود آوریم و با مظلومان و دردمندان جهان به‌ویژه با آوارگان و خانواده‌های شهدای فلسطینی ابراز همدردی کنیم. با شما خواهیم بود در اجتماع پرشور مردم شیراز و راهپیمایی وحدت‌بخش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان.
ان‌شاءالله. محمدحسن اسدی شهردار شیراز

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی