[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

صدور بیانیه از ترس جام‌نیاوردن!، روزنامه شیراز نوین

بیانیه‌نویسی استقلال و پرسپولیس تمامی ندارد و موج جدیدی از حواشی را به دنبال داشته است. به گزارش فوتبال 360، آدم‌ها وقتی می‌ترسند، روش‌های مختلفی برای رهایی از آن انتخاب می‌کنند؛ یکی از آن‌ها فرار رو به جلو است! داستان بیانیه‌نویسی استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم اوج گرفته و به لطف فضای مجازی و مدیران این دو تیم، تنش‌ها نه‌تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه بیشتر هم می‌شود. ظاهراً قرار نیست در هیچ فصلی هر دو تیم با آرامش کامل کار خود را دنبال کنند و باید به هر روشی که شده به حریف کنایه بزنند.
آغاز جنجال مجدد
رفتارهای بچگانه مسئولان رسانه‌ای دو تیم تمامی ندارد. ظاهراً در فوتبال ایران سکوت بی‌ارزش جلوه می‌کند. کافی است نگاهی به بیانیه‌های دو تیم و دلایل انتشار آن داشته باشید؛ از نقل‌وانتقالات گرفته تا مسائل داوری، بخش رسانه‌ای هر تیم بیانیه می‌دهد و به تیم رقیب کنایه می‌زند. در بازی پرسپولیس و ملوان، سرخ‌ها با تک‌گل عیسی آل‌کثیر به پیروزی رسیدند و البته به عقیده کارشناسان، این گل در شرایط آفساید به‌ثمر رسید. استقلال هم در بازی خود برابر آلومینیوم اراک برنده شد. پس از پایان بازی پرسپولیس، کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به داوری‌ بازی پرسپولیس و گل آفساید این تیم معترض شد. پرسپولیس هم ساکت نماند و پاسخ آبی‌ها را داد تا این دور باطل ادامه داشته باشد؛ اما دلیل این بیانیه‌های عجیب از ابتدای فصل چیست؟
فرار رو به جلو
استقلال صدرنشین لیگ بیست‌وسوم بوده و پرسپولیس با اختلاف یک امتیاز در رده دوم ایستاده است. حتی بدون این بیانیه‌ها دو تیم شرایط خوبی دارند و مدعیان اصلی قهرمانی هستند. تاکتیکی که دو تیم در هفته‌های پایانی پیش گرفته‌اند، فرار رو به جلو است. البته هواداران آن‌قدر عاقل هستند که دیگر فریب چنین حرکاتی را نخورند. سرخابی‌ها قصد دارند با ایجاد جو روانی مبنی بر اینکه از تیم حریف بیشتر حمایت می‌شود و شرایط به سود آنهاست، احساسات هواداران را جریحه‌دار کنند. هر تیمی در پایان فصل دستش به جام نرسید، با استناد به همین موارد و بیانیه‌های بیهوده راه فرار دارد و می‌گوید: «شما که دیدید همه‌چیز به سود تیم حریف است؛ پس از ما چه انتظاری دارید؟!»
آخر تمام این بیانیه‌ها به یک نقطه ختم می‌شود؛ ترس از پاسخ‌گویی. دیگر لازم نیست فردی درباره ضعف فنی، سوتی بازیکنان، مشکلات مدیریتی و... توضیح دهد و تمام نتیجه نگرفتن‌ها به حمایت از تیم رقیب ختم می‌شود. هنوز چند هفته‌ای تا پایان لیگ برتر باقی مانده و باید دید کدام تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کند و کدام تیم به جنجال مجازی ادامه می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی