[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شورای جوان‌سازی روستاها تشکیل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از تشکیل شورای جوان‌سازی در روستاها با هدف اجرای سیاست‌های جمعیتی خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حامد رستمی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت را حکیمانه و راهگشا دانست و اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری از پیش‌نیازهای توسعه پایدار است. 
او خاطرنشان کرد: اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت تمامی توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد. 
رستمی افزود: شورای جوان‌سازی در روستاها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار مردمی فارس تأکید ویژه‌ای بر اجرای مؤثر آن دارد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در راستای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکارهای عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.
رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستاهای استان پهناور فارس پرچم‌دار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم‌افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.
وی اظهار امیدواری کرد که اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقای کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم. 
به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای جوان‌سازی در روستاها با مدیریت دهیاری، اعضای فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدان محلی صورت می‌گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی