[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

تبیین به سخنرانی نیست، روزنامه شیراز نوین

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروزه دشمن شناسی اولین موردی است که باید به آن پرداخته شود؛ بنابراین اگر دشمن را به خوبی نشناسیم، نمی‌توانیم به درستی با آن مقابله کنبم.
به نقل از آموزش و پرورش فارس، سردار بوعلی گفت: در اغتشاشات اخیر، نیروهای انتظامی و بسیج پنج برابر اغتشاشگران دچار آسیب شدند و این نشان از مظلومیت پلیس و نیروهای امنیتی است.
او با قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرورش، اذعان کرد: مأموریت اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است؛ لذا سپاه از هرگونه کمک به آموزش و پرورش دریغ نمی‌کند. فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اگر آموزش و پرورش موفق شود سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز موفق می‌شوند؛ لذا همه دستگاه‌ها باید به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند. سردار بوعلی تأکید کرد: تبیین به سخنرانی نیست؛ بلکه به برنامه‌ای است که جذابیت لازم را برای مخاطب داشته باشد. او گفت: همه نهادها باید فضاهای تفریحی خود را در اختیار دانش‌آموزان داشته باشند و برگزاری برنامه‌های اردویی واقعاً برای دانش‌آموزان ضروری است. فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: اگر دیگر نهادها دلشان برای کشور می‌سوزد، اولویت اول خود را مساعدت با آموزش و پرورش قرار دهند؛ چراکه آموزش و پرورش از 
مؤثرترین ارگان‌هاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی