[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

بازدید هیئت تخصصی از شرایط میزبانی مسابقات دانش آموزی در شیراز، روزنامه شیراز نوین

ناظر کل مسابقات و مسئولین انجمن‌های والیبال و بسکتبال دانش‌آموزی کشور با حضور در شیراز، امکانات و شرایط میزبانی فارس را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی ‌آموزش و پرورش فارس، در راستای هرچه بهتر برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر مرحله کشوری در رشته‌های والیبال و بسکتبال به میزبانی شیراز، هیئت ورزشی متشکل از ناظر کل مسابقات و مسئولین انجمن‌های والیبال و بسکتبال دانش‌آموزی کشور از مکان‌های برگزاری مسابقات بازدید کردند.
بر ‌این اساس؛ هیئت بازدید کننده در ‌این برنامه از محل اسکان ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقات و سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش در شیراز بازدید و از نزدیک امکانات میزبان مسابقات را مورد ارزیابی قرار دادند.
بر اساس‌ این گزارش؛ در ‌این بازدید که زاهد محمدی؛ ناظر کل مسابقات، علیرضا گیلانی و لیلا موتابیان، مسئولین انجمن والیبال پسران و دختران، بهرام رمضان و سوسن فتحی مسئولین انجمن بسکتبال پسران و دختران و سعیدعلی آبادی؛ مسئول روابط عمومی ‌فدراسیون ورزش دانش‌آموزی حضور داشتند، مکان‌هایی از جمله سالن‌های ورزشی پوریای ولی، پهلوانان نصیری، زنده یاد طباطبایی، شهید بهشتی، نرجس، حمزه و خوابگاه‌های شهید فهمیده، شهید بهشتی و شهید حمزه مورد بازدید قرار گرفت.
همچنین؛ در حاشیه ‌این بازدید جلسه هم اندیشی و دیدار با مدیر کل صداوسیمای فارس در خصوص پخش زنده و نحوه انعکاس اخبار مربوط به مسابقات برگزار شد.
خاطرنشان می‌شود؛ در ‌این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه برگزار می‌شود بیش از دوهزار نفر دانش‌آموز، ورزشکار، مربی، سرپرست در قالب ۱۲۵ تیم از سراسر کشور شامل ۳۲ تیم در رشته والیبال پسر، ۳۱ تیم در رشته والیبال دختر، ۳۲ تیم در رشته بسکتبال پسر و ۳۰ تیم در رشته بسکتبال دختر از ۱۵ لغایت ۲۹ بهمن‌ماه به مدت ۱۴ روز در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی