[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

توزیع سوخت صنعتی و نیروگاهی تأمین سوخت مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و صنایع کوچک، روزنامه شیراز نوین

مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از ارسال ۱۳میلیارد و ۳۵۴میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره به نیروگاه‌ها از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
به گزارش ایسنا، مرتضی عابدینی با اشاره به ارسال ۱۳میلیارد و ۳۵۴میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره به نیروگاه‌ها از ابتدای سال تاکنون گفت: از این میزان سوخت ۸میلیارد و 800میلیون لیتر نفت گاز در سطح کشور و ۵میلیارد 346میلیون لیتر نفت کوره برای نیروگاه‌هایی که مصرف کننده آن هستند، اختصاص یافت. وی گفت: با توجه به شرایط خاص و سرمای بی‌سابقه در کشور، همچنین مصرف بالای گاز طبیعی در بخش خانوار، مأموریت و تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تأمین سوخت نیروگاه‌ها و سایر مصرف‌کنندگان در بخش صنعت، خانوار و کشاورزی دوچندان شده است.
عابدینی ضمن اشاره به ذخیره‌سازی مطلوب در خصوص سوخت نفت کوره برای کارخانه‌های سیمان و فولاد گفت: تمهیدات لازم برای تأمین سایر مصرف‌کنندگان از جمله مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و صنایع کوچک انجام شده است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با استفاده از تأسیسات گاز مایع نکا و سنگبست خراسان توانست سوخت مورد نیاز (نفت سفید و گاز مایع) در بخش خانوار را در مناطقی که با افت فشار گاز مواجه بودند، از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، سبزوار، مازندران و... تأمین کند.
وی طی ارائه آماری از توزیع فرآورده‌های نفتی ادامه داد: در روز شنبه ۶۲میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه‌ها توزیع شد که از این میزان ۲۲میلیون و ۴۱۰هزار لیتر توسط نفت‌کش‌های جاده‌پیما به قسمت‌های جنوبی کشور از جمله بندرعباس، بوشهر، ماهشهر، اهواز، آبادان و... ارسال شد.
مدیر تأمین و توزیع از برگزاری جلسات روزانه و مستمر با هماهنگی نمایندگان و بخش دیسپاچینگ شرکت ملی گاز و وزارت نیرو و مدیریت عملیات شرکت ملی پخش برای تأمین نیاز سوخت در بخش نیروگاهی 
خبر داد.
عابدینی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، از هموطنان کشورمان خواست تا با صرفه‌جویی مناسب در مصرف فرآورده‌های نفتی ما را یاری کنند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی