[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

گروگان‌گیری نافرجام ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی فارس خبر داد: 
در عملیات نجات فرد ربوده‌شده یکی از مأموران پلیس به شهادت رسید
گروگان‌گیری نافرجام 

پلیس در کمتر از 10 دقیقه محل تردد آدم‌ربا را شناسایی و عملیات رهایی گروگان ۳۲ساله را آغاز کرد 

به گزارش دریافتی شیرازنوین از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان شیراز، خانم ۳۲ساله از چنگال آدم‌ربا به صورت صحیح و سالم نجات یافت.
سردار «رهام‌بخش حبیبی» اظهار کرد: در ساعات پایانی شب یکشنبه ۹ بهمن‌ماه سال جاری در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در بلوار «معالی‌آباد» شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.
وی افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل، مشخص شد گروگان‌گیر مسلح یک خانم ۳۲ساله که کنار ماشین خود ایستاده بوده را به قصد اخاذی و آدم ربایی با خودرو خودش ربوده و از محل متواری شده است. فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با اقدامات فنی و تخصصی در کمتر از 10 دقیقه مطلع شدند که فرد آدم‌ربا در بلوار «چمران» شیراز در حال تردد می‌باشد که سریعاً دستور ایست دادند و فرد مذکور خودرو و خانم گروگان گرفته‌شده را رها کرد و به سمت باغات اطراف متواری شد. سردار حبیبی ادامه داد: فرد آدم‌ربا که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کرد و در عکس‌العمل و تیراندازی به موقع کارکنان پلیس، از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متأسفانه در این عملیات یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری به نام «محمود هوشمند خلاری» بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل گردید، گفت: در بازرسی از متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری، 2 خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه نیز کشف شد.
وی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد و متهم نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان است، خاطرنشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند باعث رعب و وحشت در جامعه شوند، به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.
گفتنی است مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید روز سه شنبه 11 بهمن ماه ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی