[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

برگزاری مجمع عالی بسیج ارسنجان، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان مجمع عالی بسیج شهرستان ارسنجان با حضور نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: مهم‌ترین وظیفه مجمع بسیج شهرستان‌، احصای مشکلات، هم‌اندیشی و تولید فکر و تلاش برای رفع آنها و پیشرفت شهرستان در همه ابعاد است. وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در کشور و خدمات ارزنده این نهاد و با بیان اینکه تفکر بسیجی حلال مشکلات جامعه است، گفت: مجمع بسیج نیز اتاق فکر نخبگان دلسوز شهرستان از طیف‌ها و اقشار مختلف است و کارگروه‌ها با بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و تخصصی با روحیه بسیجی برای حل مشکلات پای کار و آماده هستند. حجت‌الاسلام بهرامی امام‌جمعه شهرستان نیز گفت: دو نوع نگاه به بسیج می‌توانیم داشته باشیم؛ نگاه اول تشکلی و مجموعه‌ای که دارای چارچوب مشخصی است و نگاه دوم بسیج یک مکتب و فرهنگ است که اگر حاکم شد، روز به روز تکثیر می‌شود و از بین نمی‌رود و عمق استراتژیک آن تمام آزادگان عالم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در ادامه کاووس رضایی، فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن بیان انتظارات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از بسیج، جهاد تبیین را مهم‌ترین وظیفه شرعی بسیج در حال حاضر دانست. وی ضمن تشریح خدمات دولت انقلابی در موضوعات مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و محرومیت‌زدایی در ابعاد بین‌المللی، ملی، استانی و شهرستانی، بسیج را پیام‌آور خوبی برای تبیین فعالیت‌های دولت انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست. سپس مسئولان کارگروه‌های تخصصی اقدامات خود در بحث احصای مشکلات شهرستان را تشریح و پیشنهادات اعضای کارگروه‌ها جهت برطرف کردن مشکلات را ارائه کردند.                            
در ادامه سرهنگ پاسدار حسن کریمی معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس، ضمن تشکر از عوامل برگزاری مجمع عالی بسیج به خصوص فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، افزود: اگر مجمع کار خود را به درستی انجام دهد، نفعش به مردم شهرستان می‌رسد. سرهنگ کریمی مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بسیج را موضوع جذب دانست و اظهار داشت: چتر بسیج گسترده است و در مجمع بسیج و شورای راهبردی کاری به سلایق نداشته باشید و نخبگانی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را قبول دارند، جذب کنید.   
سپس سرهنگ کریمی به تشریح مؤلفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران اسناد 44 سال گذشته است که کاری نیست که دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران می‌توانسته ولی انجام نداده باشند و در تمامی مراحل نیز با خفت و خواری شکست خورده‌اند. وی دومین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران را امنیت دانست و اظهار داشت ما مرزهای امنیتی خود را فرسنگ‌ها دورتر از خاک خود در دریای مدیترانه، دریای سرخ و آفریقای جنوبی برده‌ایم و امروز حزب‌الله، انصارالله، حشدالشعبی و حماس به عنوان هسته‌های مقاومت مطیع ما در خاورمیانه مقابل مستکبران دنیا با قدرت ایستاده‌اند و دشمن امروز نگران شکل‌گیری بسیج اروپا و آمریکاست.                               
سرهنگ کریمی به سومین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما با هر کشوری دست دوستی دادیم، خیانت نکردیم. با همه توطئه‌ها در ماجرای سوریه همه دنیا می‌گفتند بشار اسد باید برود، ولی رهبری مقتدر ما فرمودند باید بماند و بشار اسد با یاری خدا وکمک جمهوری اسلامی ایران ماند و این اقتدار است. معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس در پایان اظهار داشت: اقتدار امروز ایران به سادگی به دست نیامده و ما شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم. دشمن نیز تمام راه‌ها را برای شکست ایران تجربه کرده، ولی شکست خورده است و آخرین حربه آنها جنگ اقتصادی است و طبق فرمایشات امام خامنه‌ای ا‌ن‌شاءالله از این گردنه نیز به سلامت عبور خواهیم کرد و شک نکنید در آینده‌ای نزدیک کشور ما یک قدرت بین‌المللی خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی