[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

توسعه راه‌ها در محورهای گردشگری، روزنامه شیراز نوین

همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، از راه روستایی وزک مراد، تکمیل پل با دهانه ۲۲ متری روستای بکر و همچنین روکش آسفالت سپیدان– کمهر- اقلید در شهرستان سپیدان بهره برداری شد.
همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، رئیس مجمع نمایندگان فارس و نماینده مردم شریف شهرستان‌های سپیدان و بیضا و دیگر مسئولان از راه روستایی وزک مراد، تکمیل ساخت پل با دهانه ۲۲ متری روستای بکر و همچنین روکش آسفالت سپیدان– کمهر- اقلید در شهرستان سپیدان بهره برداری شد.
علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در حاشیه بهره برداری از این پروژه‌ها گفت: راه روستایی وزک مراد در شهرستان سپیدان به طول ۸۰۰ متر و با ارزشی بالغ بر ۲۰میلیارد ریال موجب افزایش ایمنی در تردد و همچنین بهره مندی بیش از ۲۰ خانوار گردیده که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: همچنین روکش آسفالت محور سپیدان– کمهر– اقلید به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال ریال نیز بهره برداری و تقدیم به کاربران جاده‌ای گردید که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش ایمنی در تردد باشیم.
او در ادامه گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این محور و همچنین لزوم توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه و ضرورت تسریع در دسترسی به روستا‌های موجود و موضوع پراهمیت کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگان از مسیر، عملیات اجرای روکش آسفالت در این محور از چندی پیش آغاز گردید که اکنون از آن بهره برداری به عمل آمد.
راستیار در خصوص بهره برداری از پروژه تکمیل ساخت پل با دهانه ۲۲ متری روستای بکر نیز گفت: این پروژه که از سال ۱۴۰۰ آغاز گردیده بود، با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و علاوه بر بهره مندی بیش از ۱۰۰ خانوار، موجب تردد ایمن و افزایش آسایش مردم شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: راه خدمت رسانی به مردم شریف تا رسیدن به شرایط مطلوب برای تمامی کاربران جاده‌ای به ویژه روستاییان عزیز و حذف واژه محرومیت از قاموس استان عزیز فارس ادامه دارد و با تمام توان در این مسیر گام بر خواهیم داشت. همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری، ٧٥ پروژه راهداری استان با ارزشی بالغ ٩٧٧میلیارد تومان افتتاح می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی