[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

چهار خانه محیط‌زیست افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

افتتاح سه خانه محیط‌زیست در سطح شهرستان مرودشت
سه خانه محیط‌زیست در سطح شهرستان مرودشت افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط‌زیست فارس، حسنی رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان مرودشت گفت: هدف از تأسیس خانه‌های محیط‌زیست جلب مشارکت و هم اندیشی به منظور شناسایی مشکلات و مسائل محیط‌زیستی و ارائه راهکار برای رفع آن با بهره گیری از ظرفیت حضور مردم و به خصوص فعالان و سمن‌های محیط‌زیستی است. خوشبخت فرماندار شهرستان مرودشت نیز در آیین افتتاح خانه محیط‌زیست این شهرستان خاطرنشان کرد: فراهم آمدن مکانی برای مشارکت، حضور داوطلبانه و مؤثر شهروندان در عرصه‌های مختلف محیط‌زیستی و شهری می‌تواند تأثیر چشمگیری در بهبود وضعیت محیط‌زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار داشته باشد. در ایام دهه فجر امسال سه خانه محیط‌زیست در شهر مرودشت، روستای بکیان بخش کامفیروز و سد درودزن افتتاح شد.
افتتاح اولین خانه محیط‌زیست در فیروزآباد
همچنین در آیینی اولین خانه محیط‌زیست شهرستان فیروزآباد با حضور امام جمعه این شهرستان، فرماندار، معاونان فرماندار، فرماندهی نتظامی شهرستان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد، رئیس جهاد کشاورزی، حراست شهرداری، رئیس اداره اصناف، مشاورین اداره صمت، هیئت مذهبی، ریاست کانون مداحان، تشکل‌های محیط‌زیستی شهرستان و جمعی از پرسنل شهرداری، در محل شهرداری فیروزآباد افتتاح شد.
نصیب اله فتحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در این خصوص اظهار داشت: هدف سازمان محیط‌زیست از احداث خانه‌های محیط‌زیست، نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ محیط زیستی با همکاری سازمان های مردم نهاد و همکاری شهروندان در حفظ محیط‌زیست است تا اذهان عمومی برای حفظ محیط‌زیست و شهری سالم پویا و فعال باشد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی