[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۵
  • دوره جدید

کام کارگران رستم تلخ است ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در پایان سفر به شهرستان رستم گفت: افزون بر ۵۰ درصد مصوبات سفر نخست به شهرستان رستم که آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ انجام شد، عملیاتی شده و سایر مصوبات را نیز تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت دنبال خواهیم کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه، صبح پنجشنبه در پایان سفر به شهرستان رستم در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاوردهای سفر دوم به این شهرستان پرداخت. 
استاندار فارس گفت: سفر اول به شهرستان رستم ۱۴ مصوبه به‌دنبال داشت که بیش از ۵۰ درصد آنها عملیاتی شده و در تلاش هستیم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و سایر مجموعه‌ها، مابقی مصوبات نیز تا پایان امسال عملیاتی و اجرا شوند.
 وی اظهار داشت: در سفر روز پنجشنبه نیز ۲۰ پیشنهاد جدید مطرح گردید که با توجه به حضور مدیران کل استان، تصمیماتی در خصوص آنها اتخاذ شد؛ امیدواریم این مصوبات نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و تقدیم مردم فهیم شهرستان رستم شود. استاندار فارس، در خصوص بازدید از بیمارستان شهدای رستم در جریان این سفر گفت: این پروژه که هم‌اینک در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، با مشکلاتی در بحث انشعاب برق و جاده ورودی مواجه است که برای حل آنها تصمیماتی اتخاذ شد. امیدواریم با حل این مشکلات تا قبل از هفته دولت امسال در شهریورماه، شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.
استاندار فارس به مشکل مزمن‌شده کارخانه قند این شهرستان اشاره کرد و گفت: کارگران کارخانه قند رستم سال‌هاست که چشم‌انتظار اتخاذ تدابیری برای حل مشکلات این کارخانه هستند؛ بخشی از این مشکلات حل‌وفصل شده و امیدواریم در سفر اخیر، باقی‌مانده مشکلات نیز حل شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی