[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

حقوق محیط‌‌بانان افزایش خواهد یافت ، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت سازمان محیط‌زیست:
حقوق محیط‌‌بانان افزایش خواهد یافت 

به گزارش دریافتی شیرازنوین، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیگیری بودجه و تأمین منابع مالی برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط‌بانان و کارکنان موضوعی است که پیگیری می‌شود تا به نتیجه برسد.
رضا انجم شعاع در جمع محیط‌بانان و کارکنان اداره‌کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: اجرای قوانین زیربنایی و حیاتی اصل ۵۰ قانون اساسی یک سازمان پویا، فعال، شاداب و مجهز به فناوری‌های نوین از محیط زیست ساخته است.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست تصریح کرد: اکنون فعالیت‌ها در حوزه‌های محیط زیست طبیعی و انسانی و مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی به خوبی پیش می‌رود.
وی، رسیدگی به معیشت محیط‌بانان و کارکنان محیط زیست را یک اولویت دانست و افزود: سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌های قانونی در قالب فوق‌العاده ویژه همکاران و اضافه کار و رفاهی، مواردی اعمال شد؛ بودجه محیط زیست ملی است و در قالب پیگیری‌های ملی و استانی باید حقوق و پرداختی محیط‌بانان و کارکنان ترمیم شود.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست ادامه داد: توجه بودجه به محیط زیست همواره یکی از دغدغه‌ها بوده است و به شدت از سوی مسئولان این سازمان دنبال شده است.
انجم شعاع بیان کرد: جنس کار ما همراه با سختی کار و حساسیت است. پیگیری بودجه و تأمین منابع مالی برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط‌بانان و کارکنان موضوعی است که پیگیری می‌شود تا به نتیجه برسد.
انجم‌شعاع بیان کرد: در حوزه حفاظت و محیط زیست طبیعی زحمات زیادی کشیده شده است که با هیچ امتیازی قابل جبران نیست. به روح شهدای محیط‌بان درود می‌فرستیم. در عین حال باید شرایط بهتری برای خانواده این شهدا ایجاد کنیم و در ابعاد مالی و پشتیبانی حمایت‌های بیشتری از خانواده شهدای محیط زیست اعمال شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی