[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور جدی است ، روزنامه شیراز نوین

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف ۴هزار و ۱۴۴ قلم کالای دارویی غیرمجاز و قاچاق در شهرستان کارزون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمدجواد راعی» با تأکید بر مبارزه جدی دانشگاه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور در سطح استان، گفت: در بازرسی از عطاری‌ها و فروشگاه‌های غیرمجاز کازرون، یک‌میلیارد و 655میلیون ریال از انواع داروهای غیرمجاز و قاچاق، فرآورده‌های گیاهی و دست‌ساز و مکمل‌های ورزشی قاچاق کشف و توقیف شد. 
او افزود: در بازدید میدانی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور این معاونت و همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کازرون، فرماندهی انتظامی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دایره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس اتاق اصناف کازرون، فعالیت عطاری‌ها و صنوف فروش مکمل‌های ورزشی این شهرستان بررسی و یکی از این واحدهای صنفی متخلف تعطیل شد. دکتر راعی با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم، اظهار کرد: عرضه داروهای چاقی و لاغری غیر‌مجاز، داروهای مخدر، مکمل‌های ورزشی قاچاق و داروهای سقط جنین به دلیل دخالت در امور پزشکی و عرضه قرص برنج به دلیل به خطر انداختن سلامت مردم، در عطاری‌ها و صنوف عرضه مکمل‌های ورزشی ممنوع است. معاون غذا و دارو دانشگاه با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات در زمینه فروش و عرضه داروهای غیر‌مجاز، به شبکه بهداشت و درمان شهرستان محل زندگی خود مراجعه کرده یا با سامانه 190 تماس بگیرند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی