[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

بهبود تراز تجاری در شهر سلامت ، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر سلامت شیراز در بازدید استاندار فارس از روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده شهر سلامت شیراز، با بیان اینکه راه‌اندازی شهر بین‌المللی سلامت شیراز نقش مهمی در توسعه گردشگری تندرستی و درمان خواهد داشت، گفت: صنعت گردشگری بعد از صنایع نفت و خودروسازی، یکی از صنایع مهم جهان است که نقش پررنگی در حوزه اقتصاد داشته و قطعاً سرمایه‌گذاری در این حوزه سبب رونق تمامی حوزه‌ها می‌شود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا با بیان اینکه رونق و راه‌اندازی شهر سلامت شیراز زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای افراد زیادی را فراهم خواهد کرد، تصریح کرد: با هدف توسعه صنعت گردشگری در شاخه گردشگری سلامت، سرمایه‌گذاران بسیاری با پتانسیل‌های بالا جهت رونق شهر سلامت اعلام آمادگی کرده‌اند. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: انتخاب و استقرار شرکت پارس‌گستر به عنوان پیمانکار شهر سلامت در محل سایت این مجموعه اقدام مناسبی در جهت پیشبرد فعالیت‌ها و تأمین زیرساخت‌های این مجموعه بوده است.
مصفا با بیان اینکه مدیریت شرکت شهر سلامت با تشکیل دفتر فنی در محل سایت شهر سلامت هدایت فعالیت‌ها و اقدامات این منطقه را برعهده گرفته است، افزود: قطعاً در تلاشیم تا تمام بخش‌های اداری شهر سلامت را در آینده در داخل سایت تشکیل دهیم. نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شهر سلامت شیراز با بیان اینکه با هدف تسهیل و معرفی شهر سلامت به تمام افراد و سرمایه‌گذاران در حال بازطراحی تمام بخش‌های شهر سلامت هستیم، ادامه داد: بی‌شک این طرح تا پایان سال آماده می‌شود و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد. مصفا با اشاره به اینکه ارزآوری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مهم راه‌اندازی این منطقه است، بیان کرد: قطعاً رونق گردشگری سلامت تأثیر بسزایی در مثبت کردن تراز تجاری و اقتصادی کشور دارد. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، ضمن تقدیر و تشکر از استاندار فارس مبنی بر پیگیری تصویب احداث بیمارستان 200 تختخوابی صنعت نفت در شهر سلامت شیراز ادامه داد: موضوع تأسیس بیمارستان 200 تختخوابی صنعت نفت در دور نخست سفر ریاست‌جمهوری به استان به تصویب رسید که امیدواریم به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی این اقدام خوب و مناسب باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی