[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

مقام سوم دفاع شخصی کشوری توسط خواهران بسیجی کازرون، روزنامه شیراز نوین

تیم 12نفری خواهران ورزشکار بسیجی شهرستان کازرون در مسابقات رشته تانگ ایل مودو(دفاع شخصی) به میزبانی استان زنجان مقام سوم را کسب کرد.
به گزارش زهرا پناهی، خبرنگار شیراز نوین، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در سالن نیروی انتظامی شهرستان زنجان برگزار شد، تیم 12نفری ورزشکاران خواهران کازرون در رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. 
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تأکید کرد:  شهرستان کازرون به‌عنوان نماینده استان فارس با مربیگری بسیجی سیده الهام ستونی‌زاده با حضور ورزشکاران استان‌های زنجان، لرستان، خراسان شمالی، فارس(کازرون) و سمنان برگزار شد که با درخشش خواهران بسیجی شهرستان کازرون همراه بود. وی تصریح داشت: خواهر بسیجی سیده الهام ستونی‌زاده علاوه بر مربیگری در این دوره از مسابقات به‌عنوان تنها داور اعزام از استان فارس در این دوره از مسابقات به داوری پرداخت. سرهنگ حیاتی ضمن تبریک موفقیت خواهران بسیجی ورزشکار کازرونی اظهار کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات که قرار است به مسابقات قهرمانی جهان در آذرماه در کشور کنیا برگزار شود، دعوت خواهند شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی