[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تعمیرات فراگیر شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روزنامه شیراز نوین

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تعمیرات فراگیر، موفق به اصلاح خطوط فرسوده و نیاز به تعمیرات در منطقه علی‌آباد بخش ارد شهرستان گراش شد.
مدیر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای اجرای تعمیرات فراگیر خطوط پرعارضه، بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده فیدر فشار متوسط چاه کشاورزی از ایستگاه فداغ جهت اجرای عملیات انتخاب گردید. محمدرضا کریمی ادامه داد: این عملیات با حضور 5 اکیپ اجرایی، شامل 17 نفر پرسنل عملیاتی، سه دستگاه بالابر و سه خودرو عملیاتی در منطقه ارد اجرا گردید.
وی یادآور شد: این عملیات ضمن کمک به افزایش امنیت و پایداری شبکه برق در منطقه در ارتقای سطح آمادگی و افزایش توانایی‌های تیم‌های فنی در مواجهه با حوادث غیرمترقبه تأثیر بسزایی خواهد داشت.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان گراش نیز در ادامه اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی شبکه برای شهروندان و رفع کانون‌های خطر و همچنین شناسایی نقاط قابل بهبود، عملیات تعمیرات فراگیر انجام گرفت.
قدرت‌الله فانی، در تشریح روند این عملیات بیان داشت: در ابتدای عملیات تجهیزات ایمنی و ابزار کارگروه‌های اجرایی توسط کارشناسان ایمنی بازدید و کنترل شد و سپس ضمن توجیه نیروهای عملیاتی در خصوص نحوه اجرای کار منطقه عملیاتی هرگروه تعیین و اجناس مورد نیاز تحویل آنها گردید. 
وی افزود: در پایان عملیات تعداد 40 مقره سوزنی و 23 مقره بشقابی معیوب تعویض شده و 61 باندینگ فرسوده اصلاح و 18 ناودانی رأس تیر کوتاه نیز تعویض گردیدند. فانی یادآور شد: همچنین 40 مورد جمپر با سطح مقطع نامناسب و دارای اتصال سست تعویض و نوسازی گردید. مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان گراش ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات جهادی و مشارکت همکاران اجرایی و فنی بتوانیم ضمن تأمین برق پایدار و مطمئن، رضایتمندی مردم را نیز فراهم آوریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی