[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

برگزاری سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال در شیراز، روزنامه شیراز نوین

زیر نظر دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری کشور انجام شد
برگزاری سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال در شیراز
با هدف ارتقای کیفی و هماهنگی بیشتر بین داوران در خصوص موارد فنی، سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال استان فارس صبح چهارشنبه 24 آبان در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان فارس، در این سمینار دوروزه 100 تن از داوران، کمک‌داوران و ناظران داوری با شرکت در 9 کارگاه آموزشی زیر نظر آقای دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری کشور با اصلاحات جدید قوانین داوری، تخلف هند، چلنج‌ها، خطاهای تکنیکی، جاگیری و بازی‌خوانی، ویدئوتست، اتفاقات محوطه جریمه، کارتیمی و مدیریت در مسابقه و همچین نقش و وظایف ناظران داوری و نحوه نمره‌دهی آشنا می‌شوند.
در آیین آغاز به کار این سمینار، مهندس حسین قنبری، سرپرست هیئت فوتبال استان فارس با ابراز رضایت از برگزاری این کارگاه، توجه به آموزش و دانش‌افزایی را مهم و از اولویت‌های هیئت فوتبال استان ذکر کرد و خاطر نشان ساخت: توسعه ورزش خصوصاً فوتبال بدون آموزش لازم امکان‌پذیر نخواهد بود؛ چراکه هر هزینه‌ای در زمینه آموزش، سرمایه‌گذاری برای آینده است. 
وی با اشاره به اینکه داوران استان فارس از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار هستند، بیان کرد: علاوه بر حضور متعدد داوران ملی در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی، شاهد حضور چندین داور استان فارسی در رقابت‌های بین‌المللی هستیم.
قنبری خواستار استفاده بیشتر از پتانسیل داوری فارس در سطح مسابقات کشوری و بین‌المللی شد و ابراز امیدواری کرد سهمیه داوری استان فارس در لیگ‌های فصل آینده افزایش یابد.
سرپرست هیئت فوتبال استان فارس همچنین قول مساعد داد به زودی سیستم ارتباط رادیویی برای داوران در لیگ‌های استان فراهم شود.
گفتنی است در مراسم افتتاحیه این سمینار خانم کشاورز، عضو کمیته داوران فدراسیون، مسلمی، نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان، سلطانی، دبیر هیئت فوتبال، تولایی، رئیس کمیته داوران و اعضای این کمیته نیز حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی