[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مسابقه بین‌المللی نقاشی نوجوانان برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی نوجوانان با موضوع «کلان‌شهرها از دید کودکان و نوجوانان» خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی گفت: انجمن کلان‌شهرهای مهم جهان (متروپلیس) مسابقه بین‌المللی نقاشی نوجوانان با موضوع «کلان‌شهرها از دید کودکان و نوجوانان» را برگزار می‌کند.
وی با توجه به اهمیت نقش‌آفرینی نوجوانان در ساخت آینده شهرها و استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری آنها، افزود: این مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۴ سال و در سه گروه سنی ۵ تا ۸، ۹ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.
جاویدی ویژگی‌های آثار ارسالی را برشمرد و بیان کرد: اصل آثار هنری بر اساس موضوع آینده‌های شهرها باید ارسال شود و آثار پیش از این نباید در جایی منتشر شده باشد.
او با بیان اینکه تمام سبک‌های طراحی و نقاشی پذیرفته خواهد شد، اضافه کرد: فرمت ارسال در قالب نسخه دیجیتال (jpg، jpeg، یا png) و اندازه فایل تا ۱۰ مگابایت است.
این مقام مدیریت شهری شیراز در عرصه ارتباطات به جوایز این مسابقه اشاره و عنوان کرد: آثار برجسته در طول مجمع جهانی شهرداران در سال ۲۰۲۳ نمایش داده می‌شود و گواهی دیجیتال به آدرس ایمیل شخصی برندگان جوایز ارسال خواهد شد. زمان برگزاری این مسابقه ۷ تا ۹ دسامبر، ۱۶ تا ۱۸ آذرماه جاری و مکان برگزاری این نمایشگاه در طول اجلاس مجمع جهانی شهرداران در گوانگژو چین است که مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.
جاویدی بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار هنری خود و یک فرم درخواست پرشده را به 
mtce@guangzhouaward.org ارسال کنند. ضمن اینکه به فرم ثبت‌نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
وی مهلت ارسال آثار را ۲۵ نوامبر ذکر و خاطرنشان کرد: حق نشر تمامی آثار ارسال‌شده در کتا‌ب‌ها، روزنامه‌ها، مجلات، اینترنت یا سایر رسانه‌های عمومی برای انجمن محفوظ است و از این بابت هزینه‌ای به شرکت‌کنندگان پرداخت نخواهد شد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌المل شهرداری شیراز با بیان اینکه نرم‌افزار، ابزار یا پلتفرم هوش مصنوعی نباید برای تولید آثار هنری استفاده شود، گفت: در این صورت اثر فوق رد صلاحیت خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی