[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تجهیز و یکسان‌سازی خودروهای اتفاقات و عملیات برق، روزنامه شیراز نوین

مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تجهیز و یکسان‌سازی خودرو اتفاقات و عملیات مدیریت‌های برق شهرستان خبر داد. مهدی شفیعیان با اشاره به یکسان‌سازی و تجهیز 30 دستگاه خودرو عملیات مدیریت‌های برق شهرستان‌ها افزود: تجهیز این تعداد خودرو با صرف هزینه‌ای بالغ بر 270میلیارد ریال صورت پذیرفته است. وی، به‌روز و مدرن بودن خودروهای اتفاقات به همراه تجهیزات پرسنل شرکت را برای حضور به موقع و انجام درست عملیات ضروری دانست و افزود: در همین راستا، این خودروها پس از آماده‌سازی و پیاده‌سازی نظام مدیریت آراستگی (5s) به شهرستان‌های استان تحویل داده شد.
وی اجرای نظام آراستگی (5s) در این خودروها را امری ضروری خواند و بیان داشت: به این ترتیب دسترسی به تمامی ابزارآلات در کمترین زمان ممکن جهت تسریع در ارائه خدمات باکیفیت در زمان انجام عملیات و به ویژه وقوع بحران‌ها میسر خواهد بود.
مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه افزود: اتاق ابزار ساخته شده برای این خودروها مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز در واحد عملیات و اتفاقات 121 می‌باشد و همچنین امکان جانمایی تمامی اقلام و ابزار مورد نیاز پیش‌بینی گردیده است.
شفیعیان، همچنین به مجهز شدن این خودروها به برج‌های نوری با نور مناسب و ایدئال جهت عملیات مدیریت بحران اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود با تأمین هرچه بیشتر تجهیزات و امکانات و تجهیز و یکسان‌سازی خودروهای اتفاقات و عملیات برق، خدمت‌رسانی به مشترکان برق در سراسر استان در کمترین زمان صورت پذیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی