[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

سهم ارزنده «سکاف» در توسعه عمرانی ایران، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
شرکت «سکاف» با اجرای 34 پروژه ملی در نقاط مختلف ایران و گردش مالی بیش از 50هزار میلیارد ریال در سال، تلاش می‌کند سهمی شایان توجه در توسعه کشور داشته باشد.
مهندس کامبیز صالحی عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سکاف، ضمن بیان این مطلب، به موفقیت‌های این شرکت در اجرا و راه‌اندازی پروژه‌های زیربنایی و ساختمانی اشاره کرد و گفت: تلاش‌ها و تجربیات بیش از 41ساله سکاف، تاکنون منجر به اجرای صدها پروژه کوچک و بزرگ در نقاط مختلف کشور شده است.
وی ادامه داد: سکاف، علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های EPC را به انجام رسانده و امور اجرایی پروژه‌ها از مرحله طراحی مهندسی و تأمین تجهیزات تا نصب و راه‌اندازی را عهده‌دار شده است.
مدیرعامل سکاف اضافه کرد: هم‌اکنون اجرای پروژه‌های ایستگاه تقویت فشار وراوی و خط لوله جمع‌آوری گاز فلر پالایشگاه بیدبلند در قالب پروژه‌های EPCC و سه پروژه دیگر در قالب EPC با مشارکت شرکت‌های مهندسی معتبر در دست اجراست.
 برخورداری سکاف از گواهی‌نامه رتبه یک صلاحیت پیمانکاری
مهندس کامبیز صالحی با اشاره به برخورداری سکاف از گواهی‌نامه رتبه یک صلاحیت پیمانکاری، تأکید کرد که این شرکت در حوزه‌های متنوع صنایع نفت و گاز، باند و راه‌آهن، ابنیه و ساختمان و صنعت و معدن متمرکز شده است. وی در توضیح برخی از پروژه‌های در دست انجام یا پایان‌یافته این شرکت اظهار داشت: 11 پروژه ساختمانی و عمرانی در محدوده استان فارس، 4 پروژه ساختمانی در خارج از محدوده استان فارس، 7 پروژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، 2 پروژه راه‌آهن و نیز 5 پروژه راه‌سازی در نقاط مختلف کشور در دست اجراست.
به گفته مدیرعامل سکاف، «پروژه احداث تأسیسات تقویت فشار گاز شهید کبیری لامرد در خط هفتم سراسری» و «احداث و راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز میدان وراوی» از جمله مهم‌ترین پروژه‌های در دست انجام این شرکت در حوزه نفت و گاز است. همچنین «اجرای پروژه زیرسازی قطعه 1 و 2 راه‌آهن همدان ملایر و نیز «احداث باند دوم محور جیرفت- بافت- سیرجان» مهم‌ترین پروژه‌های این شرکت در حوزه راه‌آهن و راه‌سازی است.
 سکاف، پرچم‌دار نهضت ملی مسکن استان فارس
«احداث حدود 20هزار واحد نهضت ملی مسکن استان فارس»، «پروژه 800 واحد مسکونی شهرستان رشت»، «احداث پروژه 1000 واحد مسکونی شهرستان جیرفت»، «احداث 1070 واحد مسکونی شهرستان سیرجان»، «عملیات نازک‌کاری و احداث تأسیسات مکانیکی و برقی در پروژه 1008 واحدی نگین دولتخواه» و نیز «احداث واحدهای طرح نهضت ملی (2000واحدی) مسکن استان قزوین» از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ساختمانی سکاف در نقاط مختلف کشور به شمار می‌رود. مدیرعامل سکاف، به «اهتمام ویژه این شرکت نسبت به مشارکت در توسعه استان فارس» اشاره کرد و این شرکت را رکورددار بیشترین حجم ساخت مسکن برای مردم شریف استان فارس دانست. وی گفت: مسکن ملی، یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های سیاست داخلی دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی به شمار می‌رود و شرکت سکاف با آماده‌سازی و اجرای 19386 واحد مسکونی در قالب زیربنای زیرساخت 2324320 مترمربع، تمام تلاش خود را برای همگامی با دولت محترم به کار بسته است. وی تأکید کرد: اولویت سکاف، استفاده از ظرفیت‌های داخلی در تکمیل زنجیره تأمین و بهره‌گیری از تولیدات کارخانجات داخلی به ویژه واحدهای تولیدی مستقر در استان فارس برای اجرای پروژه‌های داخل این استان است.
 اشتغال‌زایی گسترده سکاف در پهنه فارس
به گفته مدیرعامل سکاف، اجرای پروژه‌های این شرکت در محدوده استان فارس، منجر به اشتغال‌زایی مستقیم برای 3000 نیروی کار و اشتغال‌زایی غیرمستقیم برای 15هزار نفر شده است. اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس، هم‌اکنون در شهرستان‌های دبیران، حاجی‌آباد، داراب، مرودشت، صدرا، لار، استهبان، نی‌ریز، فسا و کمیل‌آباد شیراز توسط شرکت سکاف در حال انجام است. عضو هیئت‌مدیره شرکت سکاف، بزرگ‌ترین سرمایه این شرکت را تعهد و صداقت این شرکت نسبت به ذی‌نفعان و کارفرمایان دانست و از رعایت اصول مشتری‌مداری، همراه با توجه به تعهدات اجتماعی در مناطق اجرای پروژه به عنوان عامل موفقیت در ایجاد سرمایه اجتماعی برای شرکت سکاف یاد کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی