[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

جنایات شدید صهیونیست‌ها دنیا را به واکنش واداشت، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با حضور در مراسم 13 آبان گفت: شرایط وخیمی که رژیم صهیونیستی در غزه رقم زده، باعث شد تا حتی افراد و مجموعه‌هایی که پیش‌تر سکوت می‌کردند، مانند سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشر هم معترض شده و وادار به موضوع ‌گیری شوند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه اظهار کرد: شاید در تاریخ رژیم غاصب صهیونیستی چنین حملات وحشیانه‌ای سابقه نداشته باشد؛ طوری که که موجب شهادت حداقل چهارهزار کودک و نوجوان و زن شده است. وی افزود: رژیم صهیونیستی با ددمنشی و بهانه‌های واهی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد.
استاندار فارس ادامه داد: امروز 13 آبان‌ماه 1402 بار دیگر معرکه درگیری حق با باطل به اوج خود رسیده و روح مطهر دانش‌آموزان عزیزی که در سال 1357 به شهادت رسیدند، شاهد است که دانش‌آموز نسل امروز، هم در ایران اسلامی و هم در همه کشورهای جبهه مقاومت ایستاده‌اند تا جان عزیز و مطهر خود را در راه اعتلای اسلام هدیه کنند.
وی یادآور شد: تا دنیا دنیاست، حق و باطل وجود خواهد داشت و امیدواریم خداوند کمک کند که ما در این امتحانات روسفید بیرون بیایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی