[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

«دختر پاییزی» ایران در بین ۸ اثر برتر جهان، روزنامه شیراز نوین

تک‌آهنگ «دختر پاییزی» به آهنگ‌سازی محمدرضا اژدری توانست تا فینال مسابقه جهانی موسیقی فیلم ۲۰۲۳ پیش برود.
به گزارش ایرنا، مسابقه جهانی موسیقی فیلم Fmcontest 2023 (Film Music Contest) فینالیست‌های خود را در حالی اعلام کرده که نام محمدرضا اژدری با آهنگ بی‌کلام «دختر پاییزی» در میان هشت آهنگ‌ساز برتر دیده می‌شود.
اژدری در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هم با آثار «نیل» و «رقص باران» تا نیمه‌نهایی این مسابقات پیش رفته بود. امسال آهنگ‌سازانی از هفتاد کشور دنیا در مسابقه Fmcontest ۲۰۲۳ شرکت کردند و این برای نخستین بار است که نام آهنگ‌سازی از ایران در بین فینالیست‌های این مسابقه قرار می‌گیرد.
در مسابقه بین‌المللی Fmcontest ۲۰۲۳ تمرکز بر آثاری است که برای موسیقی فیلم ساخته می‌شوند و محمدرضا اژدری در بخش موسیقی بی‌کلام موفق به راهیابی به فینال این مسابقات شده است.
محمدرضا اژدری در سه سال گذشته موفقیت‌های مهمی در عرصه بین‌المللی به دست آورده که برخی از آنها عبارت‌اند از: کسب مدال نقره در مسابقه جهانی Global music ۲۰۲۳ با آهنگ «دختر پاییزی»، فینالیست شدن در مسابقه Hollywood independent music awards ۲۰۲۳ و قرار گرفتن در بین ۶ برگزیده نهایی و نامزد دریافت جایزه برتر این مسابقه با قطعه «دختر پاییزی»، حضور در نیمه‌نهایی مسابقه Fmcontest ۲۰۲۲ با آهنگ نیل، فینالیست شدن و نامزد دریافت جایزه نهایی در مسابقه جهانی Hollywood music in media awards ۲۰۲۲ با آهنگ نیل و حضور در نیمه‌نهایی مسابقه بین‌المللی Fmcontest ۲۰۲۱ با آهنگ رقص باران از دیگر افتخارات اژدری است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی