[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

از منش پهلوانی و جوانمردی غافل نشوید، روزنامه شیراز نوین

به مناسبت هفته تربیت بدنی و به دعوت مدیریت مجتمع آموزشی فرهنگی علوی، مراسمی در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی و فرهنگی علوی برگزار شد.
به گزارش شیرازنوین، این مراسم با حضور غلام‌حسین پیروانی، پیشکسوت ورزش و چهره شناخته‌شده ورزشی استان و کشور، مجید عجم پور، پیشکسوت ورزش و فوتبال، سیروس زارع، قهرمان سابق دوره‌ای ۱۰۰ و۲۰۰  متر کشور و رئیس پیشین هیئت دو و میدانی استان، قاسم محمدی، رئیس انجمن ورزشی‌نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزش استان فارس برگزار شد که با استقبال و شور و هیجان بی‌نظیر دانش‌آموزان همراه بود.
در این مراسم ابتدا ایرج حسن شاعلی، مدیریت مجتمع سخنانی ایراد کرد؛ وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و جامعه ورزش استان به حضور پیشکسوتان در ضرورت ورزش در مدارس جهت گسترش هرچه بیشتر فرهنگ ورزش در جامعه تأکید کرد.
در ادامه مراسم غلام‌حسین پیروانی خطاب به دانش‌آموزان گفت: آینده شما دست خود شماست؛  از ادب و انسانیت و از مرام پهلوانی و خصلت جوانمردی غافل نشوید؛ الگو و سرمشق زندگی خودتان را مولا علی(ع) قرار داده و ایشان را سرلوحه هر کاری در زندگی روزمره بدانید.
پیروانی همچنین نکاتی در رابطه با ضرورت ورزش و جسم سالم در بدن سالم، روحیه ورزشی و نشاط هم مطالبی بیان کرد که مورد تشویق و استقبال دانش‌آموزان و مسئولان قرار گرفت.
بنا بر این گزارش، در برگزاری این مراسم مدیریت مجتمع، ایرج حسن شاعلی، معاونت مجتمع، احمد حسن شاعلی، مدیریت دبیرستان، سید مهدی موسوی، معاونت پرورشی، پسندیده کاران و دبیر تربیت بدنی، سینا عجم پور نهایت همکاری را داشتند و در پایان از سوی مدیریت محترم آن مجتمع از پیشکسوتان حاضر تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی