[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۸
  • دوره جدید

اشغالگران صهیونیست نماد تفکری افراطی مذهبی هستند، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شد و آبروی ظاهری و پوچ آن در دنیا از بین رفت. سردار یدالله بوعلی، روز جمعه در پنجمین روز از هفته بسیج در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شیراز، با اشاره به پذیرش آتش‌بس موقت از سوی این رژیم افزود: قطعاً اگر اسرائیل یک درصد احتمال پیروزی در غزه را می‌داد، محال بود که این آتش‌بس را بپذیرد. او ادامه داد: اما امروز با خفت و خواری این آتش‌بس را می‌پذیرد؛ چراکه راهی جز این ندارد و این رژیم شکست خورده است و چیزی برای دفاع از خود ندارد. وی اظهار کرد: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم به نام صهیونیست که به ظاهر نقطه تمرکز آن در فلسطین اشغالی است؛ در حالی که تفکری است که در همه دنیا پراکنده شده و نماد آن هم در آمریکاست. فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اگر یک دولت خالص صهیونیستی بخواهیم نام ببریم، اول باید بگوییم دولت آمریکا و بعد نام رژیم اشغالگر را بیاوریم؛ چراکه این تفکر از آنجا یعنی آمریکا شکل گرفته است. سردار بوعلی افزود: صهیونیستی که امروز فلسطین را اشغال کرده، بر مبنای یک تفکر افراطی مذهبی است و در حالی که همه دنیا را به دین‌گریزی تشویق می‌کنند، خودشان دقیقاً بر اساس یک اعتقاد افراطی مذهبی حکومت خود را اداره و اعمال قدرت می‌کنند. او اظهار کرد: در طول ۲۴۷ سال تشکیل دولت آمریکا، این کشور در ۲۲۲ سال خود در حال جنگ با کشورهای مختلف بوده و در حالی که فقط در قرن اخیر به صدها کشور تجاوز و حمله کرده، به جمهوری اسلامی تهمت دخالت در امور دیگر کشورها را می‌زند. وی، با اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و حمله به برج‌های دوقلوی مراکز تجارت جهانی افزود: تا امروز که بیش از ۲ دهه از آن حادثه می‌گذرد، بیش از چهارمیلیون و ۵۰۰هزار انسان بی‌گناه در افغانستان، عراق و سوریه به بهانه پوچ آن حمله به خاک و خون کشیده شده‌اند. 
بسیج در تمام عرصه‌ها آماده خدمت به مردم است 
فرمانده سپاه فجر استان فارس، با اشاره به آمادگی بسیج برای خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها گفت: بسیج هم در میدان دفاع سخت و نظامی و هم در عرصه دفاع نرم و جنگ نرم و عرصه‌های علم و دانش، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همواره حضوری مؤثر و پررنگ داشته و به مردم، کشور و نظام خدمت کرده است. 
سردار بوعلی افزود: بسیج در استان فارس در قالب پایگاه‌های مقاومت و گردان‌ها و گروه‌های جهادی نقش‌آفرینی کرده و توانسته باور خود را در میدان به اثبات برساند؛ به نحوی که امروز در استان شاهد هستیم که در ابعاد مختلف فرهنگی نقش‌آفرین است. وی ادامه داد: بسیج در موضوعات اجتماعی نیز فعال است و در زمینه مشاوره و کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش، توانمندسازی و کمک به ترک اعتیاد افراد مبتلا اقداماتی را انجام داده که در همین راستا توانستیم مرکزی را با رویکردی متفاوت راه‌اندازی کنیم که تاکنون افزون بر یک‌هزار نفر در منزل و یک‌هزار نفر نیز در این مرکز تحت مداوا و آموزش قرار گرفته‌اند. او اظهار کرد: در بحث مردم‌یاری بسیج نقش‌آفرین است و می‌درخشد. بسیج استان فارس امروز در قالب سه قرارگاه محرومیت‌زدایی در ابعاد مختلف مشغول فعالیت 
است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی