[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

ملت ایران آرمان‌های انقلاب را در ۱۲ فروردین تثبیت کردند، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دیوان محاسبات فارس ۱۲ ۱۲ فروردین را روز تجلی آرمان‌خواهی ملت آزاده ایران برای دستیابی به استقلال و عزت دانست و تأکید کرد: ملت ایران آرمان‌های انقلاب را در این روز تثبیت کردند.
جواد قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: این روز یکی از یوم‌الله‌هایی است که ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای آفریدند که تاریخ و سرنوشت خود و این مرز و بوم را تغییر دادند.
وی ۱۲ فروردین را روز تجلی آرمان‌خواهی ملت آزاده ایران برای دستیابی به استقلال و عزت دانست و افزود: در این روز ملت ایران بر علت انقلاب خود تأکید دوباره‌ای داشته و خواستار بازخوانی ارزش‌های اسلامی برای دستیابی به پیروزی و عزت شدند.
مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید، گفت: روز ۱۲ فروردین روزی بود که ملت ایران با انتخاب خود و با آری بیش از ۹۸ درصدی، هر سه این شعار و آرمان را به منصه ظهور رساندند. قناعتی با یادآوری اینکه یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و دوام آن حضور مردم در صحنه‌ها و بزنگاه‌های مختلف بوده است، افزود: همان‌طور که این انقلاب به دست مردم و با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، قطعاً برای تثبیت و تداوم و قوام آن هم نیاز به حضور بابصیرت مردم و تبعیت از رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب است. مدیرکل دیوان محاسبات فارس یادآور شد: همان‌طور که شهید قاسم سلیمانی فرمودند جمهوری اسلامی یک حرم است و باید از این حرم مراقبت کرد، لذا ما اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهید بزرگواری چون شهید سلیمانی باشیم، باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. وی در این رهگذر نام‌گذاری سال را به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب یادآور شد و گفت: با گذشت بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب همچنان به اصل و قضیه حضور و مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها تأکید دارند و اگر امروز هم بخواهیم سرنوشت خود را تغییر داده و مشکلات کشور را مرتفع کنیم، نیاز به مشارکت مردم داریم. مدیرکل دیوان محاسبات فارس اظهار کرد: همان‌طور که بارها رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، راه عبور از مشکلات کشور استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همچنین تقویت اقتصاد برای رفع مشکلات معیشتی مردم است. اصولاً رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به همین هدف، شعار سال‌ها را اقتصادی انتخاب می‌کنند و حتی بحث اقتصاد مقاومتی هم در همین راستا مطرح شده است. قناعتی با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش‌های فراوانی برای نابودی جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، گفت: یکی از اصلی‌ترین تلاش‌های دشمنان در همین راستا، تحریم‌ها و فشار حداکثری اقتصادی بر ملت ایران بوده است لذا برای خنثی‌سازی توطئه‌های آنان باید خود مردم وارد میدان شده و مدیران هم به صورت جهادی به مردم خدمت کنند تا بتوان از این مشکلات عبور کرد. وی همچنین بر ضرورت فراهم کردن زمینه‌های مشارکت مردم در رونق و جهش تولید تأکید کرد و افزود: مسئولان باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، زمینه‌های این مشارکت را تسهیل کرده و حتی راهکارهایی برای تقویت این نوع مشارکت ارائه دهند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی