[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر نشانه علاقه آن‌ها به هنرمندان و کشور ، روزنامه شیراز نوین

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: خیلی تبلیغات کردند که ‌این جشنواره اصلاً برگزار نشود یا ‌این که کم‌رونق باشد اما ما دیدیم که مردم ما به کشور و هنرمندان علاقه‌مند هستند.
به گزارش‌ایرنا از ستاد خبری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سیدمحمد حسینی در مورد خلاء قوانین در سینما بیان کرد: قطعاً دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های نوشته شده نیاز به بازنگری دارند یعنی باید به روز شوند چون شرایط تغییر کرده ‌است. هم دولت، هم مجلس ‌این آمادگی را دارند که تغییراتی در قوانین موجود ‌ایجاد کنند. در ‌این راستا می‌توان از کمک شورای عالی انقلاب فرهنگی هم استفاده کرد.
حسینی افزود: ما موارد متعددی داریم که قانون سکوت کرده و شرایط تعیین تکلیف نشده است. باید ‌این موارد یک به یک رصد شود و خود مدیران و سینماگران به حل ‌این مسائل کمک کنند، چون مسائل باید شفاف و روشن باشد. وی درمورد برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توضیح داد: جشنواره به خوبی درحال برگزاری است و با استقبال خوب مردم هم مواجه شده؛ علی‌رغم تبلیغات منفی که عده‌ای می‌کردند و فضاسازی‌هایی که رسانه‌های بیگانه درفضای مجازی انجام دادند واقعیت چیز دیگری است.
حسینی خاطرنشان کرد: مسائل در فضای مجازی گاهی اوقات به سمت‌وسوی دیگری حرکت می‌کنند اما واقعیت‌های جامعه متفاوت است. خیلی تبلیغات کردند که ‌این جشنواره اصلاً برگزار نشود یا‌ این که کم‌رونق باشد اما ما دیدیم که مردم ما به کشور خودشان و هنرمندان خودشان علاقه‌مند هستند و موارد را پیگیری می‌کنند و نشان دادند از جشنواره به خوبی استقبال می‌کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی