[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تمدید چهارمین جشنواره شعر باران ، روزنامه شیراز نوین

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس از تمدید مهلت ارسال اثر به «چهارمین جشنواره ملی شعر باران» تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر و توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
به گزارش ایسنا، محمدرضا غلامپور یکشنبه ۲۱ اسفند به خبرنگاران گفت: با توجه به اضافه شدن بخش ویژه «حضرت شاهچراغ(ع) و البته استقبال خوب مخاطبان از این جشنواره، با هدف بسترسازی برای حضوری پُرشور و شعورتر، مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره شعر باران، تمدید شده است.
غلامپور با یادآوری این که «جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران»، از ایده‌های خلاقانه جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌رود، گفت: این جشنواره، سه دوره موفق را پشت سرگذاشته و امروز مخاطبان خود را یافته است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با بیان این که چهارمین دوره جشنواره شعر باران، تغییراتی نسبت به ادوار قبلی داشته است، گفت: در این دوره، علاوه بر سرایش، بخش ترجمه نیز افزوده و از دانشجومترجمان دعوت شده است که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. غلامپور، خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران، علاوه بر موضوعات «قرآن و عترت» و «مضامین آزاد» بخش ویژه‌ای با عنوان «حضرت شاهچراغ»، اضافه شده است. این مقام فرهنگی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره سراسری دانشجویی، این امکان را دارند که سروده‌ها و ترجمه‌های خود در موضوعات اعلام شده را در قالب‌های کلاسیک و نو، تا انتهای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲، به نشانی دبیرخانه ارسال کنند. غلامپور با یادآوری این که شیوه‌های مختلفی برای تسهیل در ارسال آثار، پیش‌بینی شده است، گفت: دانشجویان علاقه‌مند از سراسر کشور، می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی Cul.fr@acecr.ac.ir، یا شبکه‌های اجتماعی با شماره ۰۹۰۳۲۹۴۱۰۰۳ و نشانی @shere_baran_festival، آثارشان را ارسال کنند. معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با بیان این که اطلاعات کامل‌تر این جشنواره ادبی در نشانی Roytab.ir/sherebaran۴ ثبت شده است، گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای طرح سؤالات و تکمیل اطلاعات خود با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۳۰۰۷۱۶ تماس بگیرند. 
غلامپور همچنین یادآوری کرد که نشانی پُستی دبیرخانه دائمی ‌جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران، شیراز میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان صورتگر، ساختمان جهاددانشگاهی، طبقه چهارم، معاونت فرهنگی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی