[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سوخت قاچاق مصادره شد ، روزنامه شیراز نوین

یک دستگاه تریلی تانکردار در شهرستان آباده شناسایی و توقیف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ضبط ۳۲هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد و گفت: متهم ۱۷میلیارد ریال جریمه شده است. به گزارش دریافتی شیرازنوین، غلامرضا سالاری چهارشنبه در این زمینه بیان کرد: یک دستگاه تریلی تانکردار که اقدام به حمل غیرقانونی سوخت می‌کرد، توسط مأموران انتظامی شهرستان آباده شناسایی و توقیف شد.
وی با اشاره به کشف بیش از ۳۲هزار لیتر نفت سفید از این تریلی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که محموله مکشوفه از استان قزوین بارگیری شده و به مقصد بندرعباس در حال حمل بوده و فاقد هرگونه مجوز قانونی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در تحقیقات انجام‌شده توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آباده، تخلف راننده تانکر در حمل سوخت قاچاق محرز و در نهایت حکم به ضبط سوخت مکشوفه و جریمه ۱۷میلیارد ریالی این فرد صادر شد. سالاری همچنین با بیان اینکه یک فروشگاه پوشاک به علت گران‌فروشی به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد، اظهار کرد: در بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از این واحد صنفی، تخلف گران‌فروشی فروشگاه مذکور محرز شد.
وی با اشاره به احضار متصدی فروشگاه به تعزیرات اضافه کرد: در نهایت با توجه به احراز تخلف، شعبه رسیدگی‌کننده حکم به جریمه یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون ریالی واحد صنفی متخلف صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی