[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

هدفم کسب افتخار در مسابقات ارتش‌های جهان است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
دونده جوان شیرازی خود را برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان آماده می کند.
علی‌رضا خطیبی متولد هشتم دی‌ماه سال 1376 یکی از دوندگان پرامید شیرازی محسوب می‌شود که پس از یک دهه فعالیت حرفه‌ای، افتخارات زیادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده.
خطیبی درباره چگونگی ورودش به عرصه ورزش می‌گوید: از سال 92 دو و میدانی را از مدرسه و زیر نظر آقای علی اکبر فرقانی آغاز کردم و زیر نظر وی، مدال برنز رده سنی نوجوانان را به دست آوردم؛ سپس سه سال زیر نظر آقای علی مانیزان فعالیت کردم که در این مدت موفق شدم قهرمانی و نایب‌قهرمانی کشور و مدال برنز دو صحرانوردی آسیا را به خود اختصاص دهم.
خطیبی ادامه داد: پس از اینکه نخستین مدال آسیایی را کسب کردم، چند سال زیر نظر مربیان خوب دو و میدانی شیراز، آقایان حمید نیادوست و بهنام زارع تمرین کردم و در این مدت در مواد 800 متر و 1500 متر، قهرمانی و نایب‌قهرمانی کشور را از آن خود کردم؛ همچنین در مسابقات لیگ کشوری و قهرمانی کشور هم رکورددار نوجوانان ایران شدم که بعدها رکورد من شکسته شد.
این دونده شیرازی در سال‌های اخیر هم مقام‌هایی را در عرصه رقابت‌های کشوری به دست آورده و در این مورد عنوان می‌کند: سال 1400 قهرمانی فراجا و نایب‌قهرمانی نیروهای مسلح کشور را به دست آوردم و همین مقام‌ها را در سال 1401 نیز تکرار کردم.
وی در خصوص مسابقات مهم آینده خود گفت: در حال حاضر تمریناتم را به طور مداوم ادامه می‌دهم تا برای مسابقات لیگ داخل سالن کشور به مرز آمادگی برسم؛ این مسابقات، حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را هم دارد.
اما هدف بزرگتر خطیبی، مسابقات ارتش‌های جهان است که درباره‌اش بیان می‌کند: سال آینده مسابقات ارتش‌های جهان برگزار خواهد شد و من با تمرینات خوبی که انجام می‌دهم و حمایت‌های بی‌دریغ فرماندهی محترم انتظامی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، جناب سرهنگ فرج شجاعی و همچنین فرمانده یگان امداد شیراز، جناب سرهنگ کوروش بازیار، خیلی امیدوار به موفقیت در این مسابقات هستم؛ این عزیزان نهایت همکاری را با نامه‌نگاری‌هایی که از سوی اداره ورزش و جوانان انجام شد، داشتند و موافقت خود را با اعزام بنده به اردوها اعلام کردند.
علی‌رضا خطیبی، دونده شیرازی در پایان گفت: وظیفه من این است که جواب این محبت‌ها را بدهم و بتوانم ورودی مسابقات ارتش‌های جهان و ورودی مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کنم. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی