[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

برخورد جدی با دلالان ارز، روزنامه شیراز نوین

خطیب جمعه شیراز گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در جریان جنگ غزه از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرده و هرآنچه که می‌تواند را برای نابودی مردم مظلوم این سرزمین به کار گرفته است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، در خطبه‌های نمازجمعه شیراز افزود: شاهد هستیم که رژیم ددمنش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار حتی از سلاح‌های نامتعارف نیز استفاده می‌کند.
وی افزود: این رژیم حتی از حمله به بیمارستان نیز ابا ندارد و در جریان حمله به بیمارستان غزه بیش از یک‌هزار نفر که اکثراً کودکان و زنان بودند را به شهادت رساند.
او اظهار کرد: جنایت‌های اسرائیل خبیث آن‌قدر وسیع و دلخراش است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و اروپا که از متحدان اسرائیل هم هستند، مردم به خیابان‌ها آمدند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند؛ اعتراضاتی که همچنان نیز ادامه دارد و روز به روز هم در حال گسترش است. وی گفت: حتی برخی از نظریه‌پردازان جامعه‌شناس نکات بسیار ارزشمندی در رابطه با افول و غروب رژیم صهیونیستی مطرح کردند و این نور امیدی است که در دل همه به ویژه مردم فلسطین تابیدن گرفته است.
امام‌جمعه موقت شیراز، ضمن قدردانی از زحمات دولت مردمی سیزدهم و اهتمام دولت‌مردان به رفع مشکلات و کاستی‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب امسال نیز همانند سال‌های قبل محور شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است را مباحث اقتصادی قرار دادند.
حجت‌الاسلام محمودی افزود: همه می‌دانیم که مهار تورم یک فرایند زمان‌بر، است اما نکته‌ای که قابل توجه است، اینکه برخی از عوامل تورم‌زا قابل مدیریت است؛ از جمله مهار نوسانات ارز که توسط یک سری دلالان و صرافی‌ها ایجاد می‌شود و آنها به دلخواه نرخ ارز را افزایش می‌دهند و این بر افزایش هزینه‌های مردم از جمله هزینه اجاره بها تأثیر می‌گذارد. وی ادامه داد: این نوسانات نرخ ارز موجب استرس و اضطراب روانی نیز می‌شود که کمتر از مشکلات معیشتی نیست. او اظهار کرد: چندی پیش تعداد زیادی از این دلالان در شهر شیراز جمع‌آوری شدند و انتظار است در تهران هم این افراد جمع‌آوری شوند و مسئولان و متولیان امر، صرافی‌ها و سایت‌های اینترنتی که باعث نوسان نرخ ارز می‌شوند را نیز مدیریت کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی