[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

جهاد خدمت‌رسانی در عرصه آب‌رسانی ، روزنامه شیراز نوین

سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس اعلام کرد: در نیمه نخست امسال با تلاش کارکنان سد درودزن و نیروهای متخصص در حوزه انتقال آب، بیش از 51میلیون مترمکعب آب شرب و صنعتی برای مصارف شرب شهرهای شیراز و مرودشت و روستاها و صنایع واقع در مسیر تأمین و رها شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، سیاوش بدری به تشریح اقدامات برای رهاسازی آب از سد درودزن و رسیدگی به سامانه انتقال و تجهیز و رفع خرابی‌های آن پرداخت و گفت: در این مدت 6 مورد نشتی از خط لوله انتقال پیش آمد که با تلاش متخصصان و فعالیت جهادی با موفقیت رفع گردید و با تعمیر و ترمیم خط انتقال به حالت عادی بازگشت. رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس اضافه کرد: همچنین در نیمه نخست امسال 120 مورد سرویس، نگهداری و تعمیرات مربوط به تجهیزات برقی این سامانه و 300 مورد سرویس نگهداری و تعمیرات مربوط به تجهیزات مکانیکی سامانه انجام شده است.
به گفته بدری، در نیمه نخست امسال 8 مورد انشعابات غیرمجاز از خط لوله انتقال جمع‌آوری گردید و 7 مورد هم رفع تجاوز از حریم خط لوله صورت گرفت.
سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: در این مدت شاهد 70 مورد صدور حواله فروش آب تانکری بودیم. وی با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری خطوط انتقال آب به شیراز و مرودشت از سد درودزن و تأمین آب واحد‌های صنعتی در این مسیر افزود: هم‌زمان با دومین سفر استانی هیئت دولت به استان فارس با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و مسئولان کشوری و استانی دومین سامانه آب‌رسانی به شهر شیراز از سد درودزن هم افتتاح شد و به مرحله بهره‌برداری رسید. لازم به ذکر است کم‌آبی‌های اخیر و گسترش خشک‌سالی در فارس، افزایش روزافزون جمعیت کلان‌شهر شیراز، قطعی‌های مکرر آب در مناطق مختلف این کلان‌شهر و ضرورت استفاده و بهره‌مندی از آب آشامیدنی مطمئن، سالم و پایدار ضرورت بهره‌برداری از پروژه خط دوم تأمین آب شرب کلان‌شهر شیراز را دوچندان کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی